Vierailija

Mulle ei yhtään :(

Systerille 29 :)

Sivut

Kommentit (33)

suurin osa koskee minua (nimi ei ole kovin yleinen). Olen ollut kymmenisen vuotta julkisissa viroissa, julkaissut nimelläni raportteja ja netti on myös ollut työskentely-ympäristöni yhdessä viheessa. Mutta en todellakaan ole mikään julkkis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suurin osa erilaisia artikkeleja, tutkimushankkeita ym koskevia, joissa olen ollut mukana.

Kaimoja ei ole, joten kaikki koskevat minua. Yllätti itse asiassa minut, että niitä on noin paljon.

"etunimi sukunimi" ei tuo yhtään osumaa, ei tyttönimellä eikä nykyisellä. Jos vaihtaa "sukunimi etunimi", niin antaa tyttönimelle 3 osumaa (kaikki on mun) ja nykyiselle ei ainuttakaan... =D

jos meitä kuvataan vaikka jossain kaupunginosatempauksessa kirpparipöydän takana kaupunginosan omaan lehteen. Olen sanonut että kuvateksti tyyppiä "Tiina Virtanen tyttärineen" saa riittää

Itselläni ei ole nimi ainoa laatuaan (ei kuitenkaan Tiina Virtanen), mutta lapsilla, joilla isänsä sukunimi, ei ole kaimoja

viittaavat suoraan minuun, eli työhön liittyviä juttuja ja lehtijuttuja (ammattiin liittyviä, en ole julkkis, todellakaan).

Sitten tuli monta sivua sellaisia, että olen ollut esim. opinäytetyön ohjaajana tai jossain yliopistoaikaisten töiden yhtenä kirjoittajana jossain julkaisussa. Ja omaan graduun tulee osumia myös.

Mutta lasken että 15.

Tämä riippuu kauheasti siitä, miten julkista työtä tekee.

Lainaus:

Mulla ei ole mitään tarvetta olla julkisesti esillä yhtään missään.

Joka ei pidä tuosta yhtän, saatikka siitä, että kuvahaullakin osumia tulee. Musta on ikävää, että joku tollo saa ongittua minusta kuvaa myöten työpaikkani, asemani siellä, koulutukseni, graduni, ja jopa yhden sattuman takia myös lapseni (olimme yhdessä lehtijutussa yhdessä ja kuvatekstissä oli meidän kaikkien nimet).

tai etunimi Lumi, niin Minna Järvi ilman lainausmerkkejä saa tosi paljon järveen ja minnoihin liittyviä osumia ja Lumi Virtanen vastaavasti...........

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat