Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Niin ja miten olette ilmaisseet (jos olette) ettei lahja ole se tärkein vaan se, että tulisi juhliin?

Kommentit (7)

Itse olen laittanut kutsut yleensä n. kaksi viikkoa ennen synttäreitä. Lapset ovat saaneet myös kutsuja vain esim. viikkoa ennen synttäreitä, mikä on mielestäni hiukan liian vähän. Ei kolme viikkoakaan liian aikaisin ole, tietää sitten ainakin ajoissa, me emme ole koskaan saaneet niin aikaisin.

Tuli tuosta lahjasta mieleen, että onko lapsikin sitä mieltä, että lahjoja ei tarvita? Meillä tulisi ihan hirveä pettymys, jos ei tulisi lainkaan lahjoja. Ihan pienikin lahja kyllä riittää eli ei tarvitse maksaa oikein mitään ja lapset ovat ihan innoissaan, esim. tarrat, saippuakuplat, hauska kynä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Runo voisi olla jotain tähän tyyliin:

Tule mukaan juhlimaan,

yhdessä hauskaa pitämään.

Kun leikkiin saadaan ystävä, tuttu,

lahja ei ole se tärkein juttu!

Täytynee ruveta värkkäämään kutsuja.

Olen itsekin ajatellut jotain runomuotoa tohon ettei lahja ole se tärkein mutta runosuonta ei ole meikäläisellä ollenkaan.

Jos jollakulla olisi siihen jotain ehdotuksia niin saapi laittaa!

Meidän lapset odottavat aina innolla sekä vieraita että lahjoja! Pojat myös rakastavat lahjojen antamista ystävilleen.

Aikuisten kesken yleensä jätetään lahjat ostamatta... siis meillä näin.

Siinähän se vastaus jo tulikin =)

Toinen hommeli oli se lahjajuttu. Me emme semmosta hoksanneet laittaa, mutta vois olla kiva joku runomuoto. Tosin nyt ei runosuoni syki, että vois avittaa asiassa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat