Vierailija

Sivut

Kommentit (45)

Ainakin meidän lähistöllä Bratzit ovat ainoita leluja, joilla myös yli 9v lapset leikkivät. Se ainakin on positiivista.

Kritisoitiinhan menneinä aikoina myös Barbit, eikä kukaan enää niitä jaksa juuri kommentoida.

Bratz elokuvat ovat sitten asia erikseen.

lelu on aika puhki kulutettu, eikä viitsi sitä samaa vaaville laittaa.

1v 3kk tytölle ostin toissa päivänä pienen nallepuh/möhköfantti pallon Cittarista. On innostunut kauheesti palloista :)

3v 3kk pojalle eilen vapuksi merirosvon naamiaispuvun ja siihen kaikki muut tarvikkeet mitä merirosvo tarvitsee :)

Elokuussa 6 vuotta täyttävälle tytölle pari päivää sitten uuden Bratz nuken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

edellinen ostamani lelu on muistaakseni 1-vuotislahjaksi ostamani nukenvanut. Lapsi nyt melkein kolme. Voi olla että olen ostanut tässä välillä jotain, mutta en nyt muista ainakaan. Kirjoja ostan sitten enemmän, keskimäärin yhden kuukaudessa. Mies ostaa meillä tytölle enemmän leluja kuin minä, viimeisen vuoden aikana hän ostanut yhden auton ja golfmailat.

Silloin ostin lapselle usein perjantaipalapelin. Teki niin paljon palapelejä, että uusia tarvittiin viikottain. Nyt niitä taitaa olla jo tarpeeksi.

Meillä ei osteta leluja jne. Pah!

Ihan sosiaalisista syistäkin ostan joskus leluja lapsillemme. Meillä käy paljon lapseni koulukavereita kylässä ja mielestäni se olisi lastanikin kohtaan noloa jos ainoat lelut olisivat jotain isin hienoja puupalikoita.

Tuskin ne lapset kuitenkaan ne pahimmat jätteiden tekijät ovat.

Kannatan hyvälaatuisten kestävien lelujen ostoa,vaikka joskus sorrun krääsää ostamaankin.

Kirpputorilta teen usein hyviä löytöjä.

On se sitten jotenkin niin hellyttää, kun ostan, niin lapset TODELLA osaa arvostaa saamaansa, koska uusia leluja ei tule jatkuvasti lisää.

Mä en tajua, mikä noissa bratzeissa mättää joillakin.

saivat laivalla valita itselleen lelut, jotka ostettiin

3,5v poika valitsi itselleen Lego sementtiauton ja 1,5v. pikkuveli Pikku Traktorin.

Lastenkirjoja kannan kotiin paljon kun niiden kanssa olen töiden puolesta paljon tekemisissä ja meillä luetaankin paljon, mutta välillä laitan uusia kirjoja suoraan hyllyyn ja sitten lapset huomaa ne joskus sieltä kun tuntuu hölmöltä aina antaa (ja siis yritän vastustaa sitä jatkuvaa lahjomista...).

Ai niin, jemmaan ostin alkuviikosta Cars-sarjan Kunkun, esikoinen saa sen palkinnoksi kun kerännyt tähtikortin täyteen tarroja (syöminen kun tökkii).

Legoja voin ostaa välillä, en muista koska viimeksi. Pieniä ritareita ostin aikaisemmin aina kun löysin jonkun mitä pojalla ei vielä ollut. Nykyään ostan niitäkin harvemmin.

tyttö sai muutama viikko sitten lomareissulta Englannista.

Meillä leluja saa vain lahjaksi (synttäreinä, nimppareina ja jouluna).

Mutta meillä on iso suku ja paljon lahjojia, joten silloin niitä tuleekin ihan älyttömät määrät (=liikaa).

Kirjoja ja askartelutarvikkeita ostetaan myös joskus muulloin.

Kaatopaikalle vien vain rikkinäiset lelut, joilla ei enää kukaan varmasti leiki. Kierrätys kunniaan. Maailma tukehtuu muovijätteeseen, joka ei edes maadu.

Ärsyttää varsinkin sellaiset lelut, jotka on tehty niin huonoksi, että hajoavat ensi leikissä. Tällaisten ostamista kyllä vältän viimeiseen asti. Miksi niitä edes valmistetaan?? Millainen määrä energiaa kuluu tällaisen turhan roinan tuottamiseen, ja millainen määrä saastetta. Mielummin lapsille vähemmän roinaa nyt, ja puhtaampi luonto tulevaisuudessa.

Ja vastaus varsinaiseen kysymykseen, palapelin olen ostanut viimeksi=)

isommalle dinokirjan sekä tehtäväkirjan, mitä pyysi. Nuoremmalle uudet muovailuvahat sekä uudet tussit. Ihan heräteostoksia olivat.

Mä ostan lapsilleni aika usein uusia askartelutarvikkeita ja kirjoja, mutta isompia leluja saavat meiltä vain synttäri/nimppari/joululahjoina. Meillä tosin mummit&vaarit ja kummit hemmottelee vähän liikaakin, kyläilevät usein ja aina tullaan kylään tuliaispussien kanssa.

(Mutta me myös lahjoitetaan leluja paljon, esim päiväkotiin, avoimeen kerhoon, sairaalaan, lastenkotikeräyksiin jne. Eihän ne kaikki kotiin mahtuisikaan, olisivat vain kaappien tukkeena ja haluan että menevät tarpeeseen.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat