Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kumpi parempi?

Kommentit (15)

Mitä useampi huutaja, sitä enemmän se kiinnostaa myös muita. Mutta vaatteista haluan vain rikastumatta eroon eli niihin en laita hintavarausta.

Kyllästytti niin paljon ne peruuntuneet kaupat joissa ei ollut hintavarauksia. Ostajahan saa perua kaupat ilman hv:ta. Hupihuutajat loppuivat sen jälkeen kun laitoin hv:n joka tuotteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos hintavarausta ei ole niin korkein huuto on aina voittava huuto. jos tuotteessa on hintavaraus ja se ei ylity niin silloin kumpikin osapuoli saa halutessaan perua kaupan.

itse en yleensä käytä hintavarausta vaan laitan lähtöhinnan sellaiselle tasolle että saan haluamani minimihinnan yhden huudon jälkeen. en myöskään tykkää huutaa hintavarauksellisia, on hyvin ärsyttävää kun ei sitten kuitenkaan tiedä saako tuotteen vai ei vaikka oma huuto olisikin voittavana.

Säikähdin jo, olenko ymmärtänyt jotain väärin. Tosin minulla ei ole ollut ongelmiakaan.

Itse en laita hintavarauksia enkä huuda mitään sellaista, missä hintavaraus on. Tosin kohteeni ovat pääsääntöisesti lastenvaatteita, joita saa aina ilman hintavaraustakin.

7

Siis ihan tavallisesta t-paidasta lähtien. Ja tällä myyjäällä ei oikein kauppa käy.

Eli ÄRSYTTÄÄ tosi paljon, ymmärrän kyllä kalliimmissa tuotteissa mut ei ihan jokaisesta nippelistä .

kun tuotteeseen laitetan lähtöhinnaksi joku 10 euroo kympin korotuksella ja hv sit siellä tonnissa ym tosi korkeella...

eli hyvät ihmiset jos hv:n laittatte niin suhteuttakaa se lähtöhinta edes likimain sinne hv kieppeille..

se vituttaa sit huutaessa kun huomaakin huudon sulkeutuessa ja hv:n paljastuessa että myyjähän tahtookin reipasta ylihintaa jostain tavarasta

esim itellä juuri näin käyny joskus muutamankin puhelimen kanssa jossa myyjä loppujen lopuks halus enempi käytetystä puhelimestaan joka ehkä joskus maksanut maltaita kuin millä nykyään samaisen sais uutena kaupasta..

En koskaan laita hintavarausta, koska se on mielestäni niin ärsyttävä huutajalle. Laitan suoraan sen hinnan, joka on pohjahinta tuotteelle. Suosin huutaessani aina niitä tuotteita, joissa ei ole hintavarausta. Niistä tietää heti, paljonko pitää huutaa, että voi saada tuotteen.

Musta se on ihan hölmö idea. Laitan tuotteen alkuhinnaksi sen hinnan, minkä haluaisin tuotteesta saada, ja jos hinta siitä kovasti nousee, niin hyvä niin. Hintavarauksen kanssa en ala pelleilemään.

Vierailija:

Lainaus:

Kyllästytti niin paljon ne peruuntuneet kaupat joissa ei ollut hintavarauksia. Ostajahan saa perua kaupat ilman hv:ta. Hupihuutajat loppuivat sen jälkeen kun laitoin hv:n joka tuotteeseen.

Sori nyt en ymmärtänyt. Olen kuvitellut, että ostajan on aina lunastettava huuto, jos hintavarausta ei ole tai se ylittyy. Olen ilmeisesti ymmärtänyt ihan väärin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat