Vierailija

Mun mielestä lapset kun niitä SAADAAN, niin sen jälkeen tehdään perheenä yhdessä kaikki, ei oo mikään selitys että vanhemmat tarvitsevat omaa aikaa, sitä on saatu viettää jo ennen lapsiakin ja saa viettää lasten aikanakin esim. kun lapset ovat menneet nukkumaan!

Käsittämätöntä että jo alle 1 v viedään yöhoitoon mummilaan että aikuiset " pääsevät hoitamaan suhdettaan"

Kertakaikkiaan käsittämätöntä... ja surullista!

Kommentit (6)

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä lapset kun niitä SAADAAN, niin sen jälkeen tehdään perheenä yhdessä kaikki, ei oo mikään selitys että vanhemmat tarvitsevat omaa aikaa, sitä on saatu viettää jo ennen lapsiakin ja saa viettää lasten aikanakin esim. kun lapset ovat menneet nukkumaan!

Käsittämätöntä että jo alle 1 v viedään yöhoitoon mummilaan että aikuiset " pääsevät hoitamaan suhdettaan"

Kertakaikkiaan käsittämätöntä... ja surullista!

Katsos, kun meillä toisilla on töissä käyviä miehiä, jotka heräävät niin aikaisin, että kaikki menee samaan aikaan nukkumaan.

Ja onpa tosi kamalaa, että lapsilla on muitakin turvallisia ja tuttuja aikuisia kun omat vanhemmat! Tai entäs isovanhemmat, onhan se heillekin todella kammottavaa, että he joutuvat tutustumaan lapsenlapsiinsa! Toista se on teillä; te pidätte lapsenne visusti erossa isovanhemmista.

Jos sun kirjotus EI OLE provo, olen tosi pahoillani sun perheesi puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysymys ei suinkaan oo etteikö lapsia JAKSAIS hoitaa vaan että välillä on ihan kiva vaan olla ja kyllä se mummukin jaksaa ja haluaa hoitaa jos kerran hoitoon ottaa!!

Sinähän voit läskiperse lehmä hoitaa omia kakaroitas 18 vuotiaaseen asti kotona, älä sitten ihmettele kun miehelläs alkaa " työreissut" kun et satsaa teihin kahden keskistä aikaa!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat