Vierailija

Enkä ole edes kipiä. Ja kahvia oon juonu. Nyt on nälkä muttei tee mieli ruokaa... Sen sijaan olen juonut limsaa (light), 2 olutta ja 2 lonkeroa...

Kommentit (9)

Olen syönyt lautasellinen ohra-hirssipuuroa ja mustikkakeittoa, vähän vesimeloonia, kurkkua, lanttua, omenamehua.

Kuppi teetä, pala kuivaa kakkua.

Perunamuussia, kanapekonikääryleitä. Salaattia ja kaisersalaattia. Ruisleipä ja keijua. Piimää.

Jugurtti ja muroja.

Perunamuussia ja 3 keitettyä nakkia. V-meloonia, kurkkua, banaania. Hapankorppu ja keijua. Piimää.

Olen syönyt puoli laatikollista maksalaatikkoa ja puolukoita, ruisleivän (päällä voita), yhden palan suklaata, yhden lasin mustikka-maitojuomaa ja appelsiinimehua, ruusunmarja-Bonan, kaksi desiä liha-makaronipataa, pullan ja suklaapalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

4 ruispalaa juustolla ja vihanneksilla

pinaattikeittoa 400 g ja 2 keitettyä kananmunaa

mansikkarahkaa (kermarahkaa)

tonnikalapastavuokaa ja salaattia

suklaapatukan

Kaksi kananmunaa, 4 hapankorppua, lautasellisen hernekeittoa, lautasellisen makkarakeittoa, juonut kahvia ja vettä. Ja hirmu nälkä on kokoajan. Onneksi huomenna tulee lapsilisät, niin saa kunnon ruokaa, ja riittävästi!!

Lautasellisen tonnikalasalaattia ja tippa ranskalaista salaatinkastiketta

2,5 täysjyvä ruisleipää, päällä tomaattia, kurkkua, aromisuolaa, kalkkunaleikettä

2dl tomaattikeittoa

1dl 10 kcal mustikkkakeittoa

kaksi pullaa.. Hmm, herkkuja syönyt viimeksi jouluna joten annettakoot anteeksi..

Vettä

Pepsi maxia

Taidan ottaa vielä yhden pullan, paljonkohan niissä on kaloreita?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat