Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen juonut 3 litraa vettä neljässä tunnissa eikä tunnu missään. Apua!

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

PAJALAN PUURO

Valmistusaika: < 0,5 h

Gluteeniton: Ei

Laktoositon: Kyllä

3-4 dl vettä

suolaa

4 rkl pellavansiemeniä

1/2 dl kivettömiä luumuja

1/2 dl kuivattuja aprikooseja

1 dl ruishiutaleita

1 dl leseitä

* liota silputtuja kuivattuja hedelmiä ja pellavansiemeniä vedessä yön yli

* lisää aamulla seokseen hiutaleet ja leseet, hauduta kattilassa kypsäksi 10-20 minuuttia

Syö sellaisenaan tai vaikka maidon ja sokerin kera kylmänä tai lämpimänä.. Tästä saa jo 3-4 annosta.

Itse muuten käytän kaurahiutaleita ja kauraleseitä ja noi hedelmät on ihan niitä kaupassa myytäviä kuivattuja aprikooseja ja luumuja. Minusta tosi hyvänmakuinen makea puuro ilman sokeriakin.

ilman reseptiä.

Miksi muuten kuvittelet että runsas veden juonti auttaisi suolta toimimaan? Siis tottakai nestettä pitää nauttia, mutta haloo...

Erityiskiitos tosta magnesium ja stressivihjeestä. Sopii minuun (on kyllä muutakin vikaa kuin stressi). Kokeilen!

Joskus neljä pussia Samariniä veden kanssa on auttanut. Olen jo ottanut 2 Toilaxia neljä tuntia sitten, mutta jos vatsa ei toimi niin en selviä aamulla työmatkoista.... voi tulla vahinko kesken matkaa yleisissä ja mitä sitten tekisin...pelkään että toi vielä joskus tulee tapahtumaan...kun suoli tupaten täynnä eikä pysty pidättään ja pilleristä kyytipoikaa...aivan kamalaa...

Suota on 1,5 metriä sen jälkeen kun leikattiin pois noin 40 senttiä (kasvain). Suoli on passiivinen eikä tee liikettä niin kuin pitäisi. Siinä siis ongelmaa tarpeeksi.

Olettekos koskaan tulleet ajatelleeksi, että selkäkipu voi tulla suolistosta. Kamalat selkäkipuni olen ajan myötä itse ymmärtänyt tulevan suolisto-ongelmista. Eli jos teillä selkäkipuja niin miettikääpäs yhteyttä suolistoonne, sen toimivuuteen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat