Seuraa 

Kyselen täällä onko muita joilla pas toukokuussa?? Mulla olis lääkkeellinen pas puolessavälissä toukokuuta jos kaikki menee ok. menkkoja odotellessa...pääsisi zumenoneja napsimaan....

Pakkasessa meillä on kaksi alkiota ja toivotaan kovasti että selviävät sulatuksesta.

Pa-mi ( joka aikaisessa vaiheessa pähkäilee)

Sivut

Kommentit (53)

Nyt on sitten menkat alkanut lauantaina, ja eilen alotin progynovat.

Ultra ois 8.5 ja silloin päätetään siirrosta.

Hauskaa vappua kaikille!!!

Mulla oli tänään se ultra, ja limis oli ihan kohdallaan. Perjantaina olis sitten siirto, jos vain on mitä siirtää..että sellasta tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

*Lohtuhalit* helmivenlalle.

Sanaton, en osaa sanoa mitään.

Olisiko kuitenkin kyseessä vain alkuraskauden vuotoa?? sekin on mahdollista.

Itse odottelen menkkoja alkavaksi koko ajan....siirrosta asti menkkamaista jomotusta..paitsi eilen vähemmän...rinnat kipeytyvät tuttuun tyyliin asteittain ja alaselkäsärky alkaa taas vaivaileen.

pa-mi ja pp5

Todella ikäviä uutisia!! Juuri kun pääsitte iloitsemaan plussasta. Elämä on niin epäreilua. Toivotan kuitenkin molemmille jaksamista.

Itsellä on nyt pp0, toinen meidän pakastealkoista jaksoi jatkaa jakautumista ja siirrettiin pari tuntia sitten. Juhannuksen aaton aattona sitten nähdään kuinka käy.

Leia

Toinen päivä zumenonit kehissä ja aivan tautiset menkkakivut....kiitos se ihana endo joka jaksaa lisääntyä....hyvä että joku munkin elimistössä lisääntyy, kun en itse siihen kykene ;) hehe

Prkle...( anteeksi) mutta ei enää muuta tule mieleen. Joo sen verran että ultra on 21.5 ja mahdollinen siirto sitten limiksestä riippuen viikolla 20.

noo mutta jaksuja ja tsemppiä muille.

Pa-mi

Mietin että jos ois kysyny että pääseekö siihen tutkimukseen mukaan mutta muistin että eihän siihen pääse jos on monirakkulaiset munasarjat. Täällä odotellaan menkkoja...tein positiivisen ovulaatiotestin tässä kierrossa ja voi että olin onnellinen..elämäni ensimmäinen ovistesti jossa plussaa!!! Tulispa r-testistäkin. Mulla ollu ongelmia käden kanssa,nytkin olen saikulla. Eilen lääkäri laitto lähetteen leikkaukseen eli nyt en tiiä että mitä teen...meenkö passiin vai en. Pitäs varmaan soittaa että kuinka pitkät jonot tonne leikkaukseen on ja päättää sitte. Niin ja voishan sitä passia kokeilla ilman lääkkeitä vaikka ei siihen tutkimukseen osallistukaan....

Heippa.

Huomenna se sitten alkaa jälleen..PIINAILU!

Voikun voisi olla 12 päivää nukutuksessa ja herätä vasta testi päivänä.Ei jotenkin meinaa hermot piinailua kestää.Jos ostais 12 raskaustestiä ja tekis joka päivä... ; ) (malttamatonko)

Joo mut et näin täällä.Tietenkin vielä riskinsä kestävätkö alkiot sulatuksen ja pääseekö siirtoon ollenkaan.Mut se selviää huomenna.

pa-mi : Mennäänkin sitten ihan samalla aikataululla.Tehtiinkö sulle viime kuussa myös pas? Tuleppa huomenna kertomaan siirtokokemukset.Ja ruvetaan yhdessä piinailemaan , )

T.AMANDA-77 pp -1

Nega mikä nega, pissatestiä en edes tehnyt vaan menin suoraan veritestiin, jossa tulos oli alle 1. Menkkoja ei näy vielä, mutta eiköhän ne sieltä sukella esiin kun lääkityksen lopetan.

Kyllä on taas niin tyhjä olo, niin peruskypsä ja loppuunpalanut.

Saakeli vieköön.....on tässä tää kesä nyt aikaa tiputtaa tätä turvotusta ja kertynyttä massaa....

Saatiin samantien elokuulle jo aika, menee hiukka yli puolenvälin, mutta kuitenkin taas alkaa kaikki alusta, olisi edes pakkasessa jotain, mutta ei.

Katsotaan nyt miten jatkossa kokeillaanko lyhyellä kaavalla ja mahdollisesti pidempää viljelyä tai sitten alkionkuorenavausta?? Vaikuttaisi meidän kohdalla olevan jotain kiinnittymisongelmaa??

Noo mutta saanpahan ensi viikonloppuna juhlia ystävän häissä ihan " pohjanmaankautta" .

Mitenkäs Amanda???

Ehkä käyn täällä vilkuilemassa ja taustailemassa ja palaan nälkäisempänä sitten elokuussa.

Jaksuja ja aurinkoitsa kesää kaikille.

pa-mi

Marlena: Joo se tauko alkaa juhannukselta, siirtoja ei tehdä enään juhannusviikolla. Niin ja tauko loppuu elokuun puolessa välissä ja sen jälkeen siirrot tehdään oyssin puolella uusissa tiloissa!

Eli nyt on sitten kyytiläinen mukana, 4-soluinen ja valokuvaakin alkiosta saatiin katsella.... no onpahan sen nähnyt sitten kunnon suurennoksena..meidän " vauvan" .

Jotenkin hassu olo...erilainen kuin tuoresiirron jälkeen...en osaa selittää...mut katsotaan milloin taas tätipunainen kurvaa paikalle.

Huomenna´kait virallinen pp1 ?? Ainii veritesti olisi 11.6.

Mites Amanda-77 ja LeiaK ja muut??

pa-mi

Kiitos kannustuksesta! Ite on kyllä vaikea uskoa plussaan, kun niin monta pettymystä takana. Nyt pp5 eikä minkäänlaisia oireita, paitsi niitä jotka tulee lääkkeistä. Progynova aiheuttaa ahdistavaa oloa ja luget turvottaa vatsaa.

Ensi lauantaina on muuten lapsettomien lauantai ja tapahtumia löytyy monesta kaupungista, lisätiedot simpukkayhdistyksen sivuilta.

Onnellista odotusta! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun saakka!

Itsellä on vasta kp8 ja ultra varattu 28.5. Laastarit mahanahassa ja siinäpä ne kuulumiset. Odotellaan vain ja toisaalta jännittelen kyllä, että näinköhän ne meidän solut edes selviävät sulatuksesta.

Huiskutus kaikille!

Leia

Hei!

Olin tänään ultrassa ja kysyin lääkäriltä siitä pitkäviljelystä. Siitä ei mun kohdalla (4 kpl alkoita jäljellä) ole enää hyötyä, mutta lääkäri suositteli sitä, jos joudutaan toiseen ivf:ään. Pitkäviljely suunnitellaan jo siinä vaiheessa, kun alkiot pakastetaan. Laitetaan johonkin liuokseen. Pitkäviljely kannattaa tehdä vain, jos alkioita tulee runsaasti.

Perjantaina olis sitten siirto, jos kaikki menee hyvin : )

Minä oon kans kiinnostunut pitkästä viljelystä!! Lääkärille sitä kerran ehdotin mutta ei kuulemma oo hyötyä, empä tajunnu kysyä että miksi sitä muissa hoitopaikoissa käytetään paljonkin!

Iltaa,

Pitkästä aikaa taas tulin näille sivuille, ja huomasin tuttuja nimiä:pa-mi, LeiaK ja helmivenla, jännäiltiin pääsiäisen aikoihin....

Mulla ei oo sen pääsiäisen jälkeen menkat alkaneet ja seuraava lekuriaika toukokuun lopulla ja nyt tälläistä odottelua... Minäs kierron päivänä pas:in lääkitys taas aloitettiinkaan?

Mulla kyl vahva epäilys, että mein pas menee elokuulle/syyskuulle, koska kierto tälläinen ja sairaala menee juhannuksesta kiinni...

Mutta toivottelen teille muille onnea ja tsemppiä. Perästä tullaan joskus...

Helmivenla: onnittelut plussasta!! Hienoa! Mä kävin veritestissä pp18 ja oli 721 ja viitearvoissa mennään eli raskaana ollaan! Nyt jännittää ultra, joka on 6.6. , jos sinne asti päästään. Siirryn nyt tuonne toiselle puolelle. Pidän paikkaa myös muille plussajunassa!

Menkat nimittäin!! Estardot laastarit hankittu ja hyvä ettei sormet ole jo puhelimen näppäimillä soittelemassa ultra aikaa klinikalle. Näin sitä taas uudesta hoidosta innostuu vaikka kuinka yrittää pitää jalat tiukasti povia myöden maaperässä kiinni. Meillä siis ekan ivfn eka ja viimeinen pas toivottavasti tuloillaan.

Tsemppiä satumarika piinaan, jospa tämä kerta toden sanoisi. Ronjaakasperille vielä vilkutus ja tsemppiä käden kanssa - toivottavasti kuitenkin pääsette pian hoitoihin kiini.

Vilkutus koko pinoon ja peukkuja piinailijoille!

Leia

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat