Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä Innosta, koska siinä on enemmän persoonallisia ratkaisuja. Tilan ratkaisuissa on [b]aina[/b] vaaleita sävyjä, kromia ym tylsää.

Kommentit (22)

keski-ikäisille, keskiluokkaisille kaupunkilaisrouville, jotka just haluaa " trendikkään" kokovalkoista kotia. Tai sit sisustetaan jotain uima-allasosastoa. Ja sen Sumarin " mahtavia" vinkkejä en jaksa ollenkaan. Innossa on erilaisia lähtökohtia sisustukseen: sinkkuja, lapsiperheitä, yksiöitä, omakotitaloja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilaa katsoessa oon huomannut että kaikki niiden sisustajat tekee aika lailla samanlaisia sisustuksia. Onko niiden kotien asukkaatkin todella kaikki samanlaisia ja kaikilla samanlainen maku.

jotkut suunnittelijat on NIIIIN kaameita. Innossa aina sama Marko, jolla aina sama puolivallaton tyyli. Ihan kiva, mutta voi järkyttää herkempiä. Tilassa tomi Kouvolan jutut ok, mutta moni naisen suunnitelma kauhea.

Mä en jaksa katsoa Tilan sisustusosuutta, kun se nainen on niin hidas ja esiintyy ärsyttävästi. Lisäksi ratkaisut ovat useasti samanlaisia, kun meidän Muurame-kalustettu lastenhuoneemme oli -70 luvulla. Ei iske. Ja esiintyjä on vastenmielinen, hyvin pidättäytyvä.

Minusta Innossa välillä ihan älyttömiä ja kauhean kalliita juttuja. Enkä siis itekään tykkää tylsistä sisustuksista, mutta joskus vain Innossa menee överiksi.

ei suoraan kopioitavia toteutuksia. Eli en kaipaa jotakuta pureskelemaan itselleni täyttä kokonaisuutta, kuten huonekaluhallit, koska sen osaan itsekin - vaan enemmänkin hauskoja ideoita!

Yleensä tykkään enemmän tilan muutoksista, ne on jotenkin selkämpiä ja yhtenäisempiä. Markollakin on ihan hyvä ideoita, mutta usein sisustukset ovat makuuni liian rönsyileviä.

Ja se amerikkalainen ohjelma vasta kaamea on. Eilenkin se itseään täynnä oleva sinkkusuunnitteluja oli nyreissään, kun assari meni synnyttämään väärällä ajoituksella !!!

Tilassa muutoskodit saavat aika samanlaisia ratkaisuja aina ja niissä oleva sisustustyyli ei miellytä mua.

TIlassa rakastan persoonallisten kotien esittelyä ->> niissä on usein munkin makuun sopivia juttuja :)

että ne on tosi usein sellaisia tietyntyylisiä, vimpan päälle viritettyjä maalaisromanttisia turkulaisia. Siis oikeesti, joka toinen on Turusta ja ideat on aina samat.

Se navettaan tehty koti oli ihana, samaten olen tykännyt niistä hesalaisista kerrostaloasunnoista, mutta yhtäkään sävy sävyyn talonpoikaiseksi viritettyä huvilatunnelmaa en enää jaksa!

Ei kai sisustusohjelmissa ole tarkoitus seurata assarien vauvansaantia. Ja sitäpaitsi sehän vain osoittaa, että sisustussuunnittelija ottaa työnsä tosissaan, eikä leipähuttuna.

Katso niitä sisustuksia! Se on sisustusohjelma.

sen turkulaisen pojan tai varsinkin Pirkko Topeliuksen jutut sitten taas iskee minuun. Niistä turkulaisista kaunis koti -osioista en tykkää.

Innossa on joskus ylilyöntejä, mutta niistäkin sitten taas saa tosi hyviä ideoita itselle.

Se amerikkalainen sisustusohjelma, joka tulee ennen Tilaa on hyvä.

koska en kestä niitä tilan juontajia

vasrsinkin se

ma-kuu-huoneeseen laitet-tiin peh-meä pei-te anta-maan lämmintä tun-tua. piiitkä tauko. sitten taas juttu jatkuu typerällä hitaalla kirjakielellä kuin katsojat olisivat jotain vajakkeja.

Hyviä ideoita joka jaksossa. Ja mitä siitä jos vetää välillä vähän yli, hyvä että tulee erilaisia ratkaisuja. Niistä voivat katsojat ottaa oppia. Ja asiakkaathan kuitenkin näyttävät olleen aina tyytyväisiä.

Tilan jutut on juuri sitä mitä kaikki kaupat, lehdet yms. on pullollaan. Täytyy ihmetellä, että joku tarvitsee sisustussuunnittelijan toteuttaakseen noin tavallisia juttuja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat