Seuraa 

Hei! Kerääkö joku Libero-vaippojen pupu-merkkejä? Olen leikannut 6 kpl talteen, kunnes ymmärsin, että Libero-kerhoon (vai-mikä-se-nyt-olikaan) olisi pitänyt liittyä alle 6 kk:n iässä, jotta noilla keräilymerkeillä jotain saisi. Nyt sitten merkit ovat minulla aivan turhanpäiten. Joten, jos joku muu niistä jotain hyötyisi, niin mielelläni lähetän ensimmäiselle halukkaalle. Jos vain tuo halukas maksaa postikulut.

Niin, mitenköhän sitten tuo yhteystietojen antaminen... ? Jos joku uskaltaa oman s-postiosoitteensa tähän laittaa, niin vastaan ja lähetän nuo 6 merkkiä. Tai jos ei, niin jos vaikka sitten vaivautuu avaamaan jonkun ilmaispostin...? :)

Noh... voihan olla, ettei noilla mitään saa, jos on vaikka vanhentunut koko keräys... Heitän sitten pois, jos ei halukkaita ilmaannu :). Odottelen toki muutaman päivän!

Kommentit (3)

Minulla on ennestään muutama merkki ja miellä ei Liberoa käytetä, kun meillä on Pampers parempi, mutta yhteensä niillä merkeillä jotain voisin saada, kun kuulun kuitenkin Libero-kerhoon. Maksan tietysti postimerkin.

marela1@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat