Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

täällä pudotus nyt 1kg:))

tilanne siis tämä

aloitus 73kg

paino nyt 71.5

pudotus 1,5kg

vielä kun ehtis rutistaa pari-kolmekaan kiloa ennen kesää nii olis aika kiva, nyt pudotus johtuu siitä että herkkuja en ole juurikaan syönyt, ihan tavallista kotiruokaa ja pienin annoksin. kiire on myös pitänyt pois jääkaapilta:) saas nähdä mihin suuntaan tästä mennään, toivottavasti alaspäin:)

pinoutukaahan muutkin vai joko porukka pienentynyt??

Kommentit (3)

Mulla ei mitään edistystä vaikka olen pitänyt itseni kurissa syömisien suhteen.. Sairaana olen ollut viikon verran, joten liikuntaa ei ole kamalasti kertynyt.

Paino tänään: 79,7 kg eli ehkä pari sataa grammaa alaspäin. Eli ei juuri nimeksikään tuloksia :(

Aloituspaino: 83,3 kg

Tavoite: 65 kg

Nyt pitää tsempata!

~Henniina

Hei vaan kaikille!

Mullakin jäi viime vkon punnitus väliin työmatkan vuoksi ja nyt sitten ole kuumeisena petipotilaana... No, yllättäen kahden vkon aikana sitten painoa tulikin 800 grammaa lisää eli

paino nyt 63,2 kg

2 vko sitten 62,4 kg

Ei auta muuta kuin tsempata taas. Täytyy kyllä sanoa, että taitaa " vanhuus" iskeä, kun huomasin työreissulla, että vaikka mulle oli varattu vehnätöntä ja laktoositonta ruokaa ja jätin pastat ja vaaleat leivät syömättä, niin on tainnut elimistö tottua tuohon ns. kotirytmiin. Heti oli maha sekaisin ja turvonnut olo, kun ei ollutkaan sama ateria- ja liikuntarytmi kuin normaalisti. Mitäpä siis opin - hyväksi opitut tavat pitävät olon hyvänä myös reissussa. Täytynee aina opetella kantapään kautta nämä tälläiset jutut.

Nyt harmittaa, kun eilen nousi kuume ja flunssainen olo. Olis aivan ihana keli lenkkeillä. Mutta taisi tuo reissun jälkeinen väsymys tätä enteillä... pitää sairastaa ja sitten taas liikkua. Eipähän pääse kyllästymään. Nyt sitten pesukone pyöriikin koko päivän talvivaatteita yms. asusteita pesten...

Pahnu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pauliina ilmoittautuu. Viikon loma siis takana ja viime viikon punnitus jäi väliin.

Nyt puntari näytti 65,2 eli +400g lisää viime punnitukseen, mutta onneksi ei kuitenkaan kaikki ole tullut takaisin.

Olen lisännyt marjojen ja hedelmien syöntiä viime päivinä ja olo tuntui mukavalta aamulla. Puntari ei tosin tuon mukavempia lukemia näyttänyt.

Haravointia ja kevätsiivousta painaa päälle, joten hyötyliikuntaakin on luvassa lisää:( Ja juoksulenkillekin tekee mieli, kun sää paranee ja kevät etenee. Parempaa tulosta ensi viikolla odottaen...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat