Vierailija

Tai aikaisin lopettaneet?

Tää asia tuntuu aina pulpahtavan esille. Taaperoimettäjien väitetään saavaan jotain sairasta seksuaalista nautintoa imetyksestä. En keksi tuolle väitteelle muuta selitystä kuin sen, että te syyttäjät olette itse kokeneet imetyksen voimakkaasti seksuaalisena kokemuksena, ja siksi lopettaneet sen. Jos imetys on jossain " tietyssä" vaiheessa sairasta, niin kuinka moni muukin luonnollinen asia on mielestänne sairasta? Onko seksi sairasta?

Onko ympärileikkaaamattomat penikset sairaita? Onko silikonittomat rinnat sairaita?

Ottaakaa järki käteen noissa syytöksissänne. Jossain päin maailma tekin olette sairaita kun käytte saunassa, alasti, koko perhe, hyi helvetti!!!

Tää asia on sellainen, että melkein voisin tästä kirjoittaa vaikka omalla nimelläni. Silloin voisitte tutut mammat tulla haukkumaan päin naamaa sairaaksi.

Kommentit (4)

seksuaalisuutensa kanssa, kokevat imetyksen ahdistavaksi ja saattavat sen vuoksi epäonnistua siinä....taitaa olla perää. Sen vuoksi varmaan niin kovasti suuttuvat imetyksen puolestapuhujille...hyökkäys on paras puolustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kommentoimatta, kysyisin vaan, että eikö muut kuin korvikeäidit ole taaperoimetystä vastaan. Kyllä minä olen ymmärtänyt, että ihan täysimettäjiäkin tähän joukkoon kuuluu. Tuo otsikko viittaisi siihen, että kaikki korvikeäidit pitävät taaperoimetystä sairaana, ja kukaan täysimettäjä ei.

en henkistä enkä emotionaalista enkä seksuaalista enkä edes sitä tietoisuutta että se olisi jotenkin lapselle hyväksi kun kaikesta itkusta ja tuskasta ja painon putoamisesta koko ajan näki, ettei tosiaan ollut.

Itse asiassa minä pidän sairaana vain sitä ehdottomuutta, joka imettämiseen monilla näyttää liittyvän. Taaperoimetystä vastaan minulla ei muuten ole mitään, mutta ne taaperoimettäjääidit on usein pahimpia tässä ehdottomuudessaan ja siinä kuinka erinomaisia se heistä tekee verrattuna meikäläisiin luusereihin jotka turvautuvat korvikkeisiin. Parhaimmillaanhan suhtautuminen on sitä että " voivoi ehkä se tosiaan on sulle niin vaikeata kun sä et ymmärrä etkä osaa etkä ole saanut kunnon neuvoja ja tukea" . Sain minä, se ei vain toiminut silti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat