Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

No niin naiset, lopetetaas taas hiljaiselo nyt :)

Mitä kaikille kuuluu? Paaruakaan ei oo näkyny missään pinossa, vai oonko missannu? Nyt kuulumisia tänne *komentaa* ;)

Itellä Pilleritön Päivä nro 3.. Eli e-pillerit nyt toistaiseksi nurkassa pölyttymässä, jihaa ;) Mä elän täysin siinä uskossa, tai siis kuvittelen että raskaudun heti ekasta kierrosta.. varmaan tipun aika korkealta jos näin ei käykään :/. Kun on aikaisemminkin niin käynyt niin toivottavasti nytkin. Varotin jo miestäkin, että jos ei tärppää niin voin olla vähän maassa vaikka ei mun maailma tosiaan siihen kaadukaan, kun ei sillä tavalla mikään kiire vauvan kanssa (paitsi että olen KaikkiMulleTänneHetiNyt-tyyppiä:D)

Painonpudotusprojektissa ei uutta.. :(

Mutta tulkaa tytöt oikeesti kertomaan kuulumisia, täällä on niin mukavaa porukkaa että on kiva jutella ..

Kommentit (16)

Jaahas, se olis viikonloppu tulossa, ja tämä tyttö töissä.. 3 yövuoroa pitäisi puskea taas läpi. Vaikka en valita, mieluummin teen yövuoroja kuin aamuja, öissä oma rauha, vaikka oliskin kiirettä.

ON: tätiä odotellaan saapuvaksi, kivut on jo alkaneet mutta vuoto ei :(. Alkais vaan nyt ettei sitten enää ensi viikonloppuna olisi kun on menoa silloin.. Ja alkais nyt uusi kierto että pääsis oikeasti " hommiin" ;).

Minä siis töissä viikonlopun, mitäs muut on ajatellu tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä se ässällä alkava pitkäniminen! :) Piti vähän nimeä pitentää, kun lyhyempi versio oli jo varattu..

Tunnelmat ovat vähän monitahoiset. Ympärillä tapahtuu vauvapuolella kaikenlaista, kun yksi tuttu synnytti ja toinen sai keskenmenon. Jälkimmäinen on vielä tuoreempi, joten olo on vähän alakuloinen. Keskenmenot ovat yllättävän yleisiä, mutta ei tässä liikaa auta pelätä.

Nyt on mentävä, moi! Niin joo, olen 25 vee.

Vieläkin keikun koneella. Tyhmää, tiedän, klo on jo valtavasti ja aamulla on aikainen herätys. Väsyttää niin että silmiä särkee, mutta nukkumaanmeno viivästyy kun väsyttää niin paljon ettei jaksa mennä suihkuun. Aikamoinen kehä.. :)

Sitä vaan Tuitulle, että en mä mitenkään tökerönä sun kysymystä pitänyt. Aina saa kysyä, vastauksia sitten tulee tai ei. Eli pää pois puskasta ja rinta rottingilla eteenpäin! :)

Ehkä sen verran raotan salaisuuden verhoa, että E-Suomi täälläkin...

-Paaru, joka nyt OIKEASTI raahautuu suikun kautta nukkumaan

kuuluhan sitä paarustakin.. Eikä vedä tää (iso)T herneitä nenään :D vaikka kaipaletkin muita, kyllä minäkin niitä kaipailen.. Anessalla ei ainakaan kotona omaa konetta, mutta olisi silti kiva kuulla..

Eli kohta päästään piinailemaan Paaru sun puolesta, kivaa :) Mä täällä kärvistelen kivuissa, loppuis nyt pian tää tädin vierailu, vaikka pelkään kyllä että taitaa lähemmäs viikon kestää nyt kun ei alota pillereitä.. Kuhan ei vaan tolkuttomaksi venyis.. :/

Mulla vielä viimeinen yö töitä, sitten vasta keskiviikkona takas :)

Mutta nyt täytyy alkaa laittelemaan juttuja että ehtii töihin, palailen illalla jos ehdin :)

Niin sinnaliinaa varmaan paaru tarkoitit? :) juu olisi kiva kuulla kaikista, Nanne ja Paaru jo olivatkin kirjoitelleet, kiva :)

Tästä pillerittömyydestä en vielä osaa sanoa mitään, kun täähän on tavallaan vasta se 7 päivän tauko mikä mulla on menossa.. mutta enköhän mäkin pääse tossa loppuviikosta kirjoittaamaan ne maagiset kp1/ ? yk1 koodit ;) Mulla ei kyllä hajuakaan kierrosta, ennen oli 30-32, nyt syöny pillereitä niin monta vuotta ja reilun vuoden ajan kaks pillerilaattaa putkeen, et saapa nähdä miten käy.. ihan sen takia ajattelin tikutella ovista (mun uteliaalla luonteellahan ei oo mitään tekemistä asian kanssa;) mutta pelkään että tikkuja kuluu aika monta jos kierto venyy kauhean pitkäks.. Täytyy nyt kattoa.. mä kyllä on aikasemmin tunnistanu oviksen siitä että oon aika nymfomaani niinä aikoina *nolona myöntää* tosin mies ei tuntunut pistävän pahakseen kun tästä mainitsin :) Nyt vaan sit jännitetään että miten käy, ihan kaikilta osin, siis kierto/halut/raskautuminen jne.. Tossa jossain ketjussa oli hyvin sanottu, että tää on naiselle silkkaa odottamista: ensin odotetaan että saa alkaa yrittämään, sitten odotetaan ovista, sitten odotetaan kuukautisia, ja sitten taaas ovista jne .. ja jos tärppää niin sitten odotetaan lasta :D

Että sellaista tänne.

Minnekäs päin Paaru sä oot muuttamassa?

Huh, likan synttärit olis nyt juhlittu! Kaamee sirkus, mä en hirveesti tykkää semmosista koko suvun kattavista pippaloista, mut näitä on onneks niin harvoin, et silloin tällöin kestää... Elliksellä kun sattuu olee 6 mummoo ja 4 vaaria/pappaa, kun on noita isoisovanhempiakin elossa, siihen kun lisää tädit, sedät ja enot sekä serkut, niin siinä alkaakin sitten olee sakkia riittämiin...

Kakkua ym herkkuja tulikin sitten urakalla vedettyä... hohhoijaa... Huomenna jos vihdoin ostais sen digitaalisen vaa' an, niin jos se jotenkin motivois... ?? Tiedä häntä... Vappu ja munkitkin on vielä edessä...

Menkkoja ei kuulu ei näy, minnehän nekin on kadonnut? Kerrankin kun niitä kaipaa, niin sitten niitä ei näy... Murrr...

Mutta nyt iltapuuron keittoon!!

Hehehhee..

Olit käyny korjailemassa mun lääketieteellistä tuntemustani tuolla ketjussa hiivatulehduksesta.. :) Kiitti!! :)

Sä taidat olla kyseisellä alalla? *nyt kun näitä kysymyksiä käytiin kysymään* :D

- Paaru

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Kivaa Tuitu, että tulit kertomaan. :) Siitä se lähtee. Onnea matkaan!

MUTTA NYT TYTÖT!! MISSÄ OOTTE??? SINNALIINA, ANESSA, NANNE?????? TÄNNE JA ÄKKIÄ!

Oon itse huomannut, että en enää jaksa muihin pinoihin kirjoitella, kun ovat niin pitkiä. Hirvee homma aina lukea kaikki läpi ja kommentoida kaikille. Oon laiska, kyllä. Menee vain vähän turhan hiljaiseksi, jos me Tuitun kanssa täällä kaksin höpistään.. :) Vaiks ei siinä mitä, Tuitu on kivaa seuraa! (Eli ei nyt saa siellä T vetää hernettä nenään, kun muitakin kaipailen.. :)

ON: Viikonloppu vietetty, epäilen että ovis oli. Mä en harrasta tikuttelua, joten en voi ihan tarkalleen tietää. Mutta ilo otettiin irti, joten saas nyt nähdä.. ;)

Inhottavaa, että taas viilenee. Mutta niinhän se aina vapuksi. Minusta tuntuu, että vappuna on ollut aina kylmä. Vaikka miten lämmin olisi jo ollut, niin vappuna läimii kissankokoisia räntäklönttejä. :) Mut eipä tuo haittaa. Hurjiin vappusuunnitelmiin kuuluu kotona töitä ja kotona olemista. Jos repäisis ja ostais nakkeja ja perunasalaattia. :D Miks muuten sekä uutenavuotena että vappuna on samat sapuskat?? Mitäs teidän kaikkien vappuun?

Eipä ihmeempiä siis. Nyt Ellit pidetään tää pino huipulla!

- Paaru

Kyllä maar, oon Tuitu sun kanssa ihan samaa mieltä. Tää meidän Ellit on ihan mahtava! Kivaa, kun tää on pieni porukka, niin muistaakin toisten kuulumisia ihan oikeasti ja pysyy perillä menossa. Vaikka kyllähän me tänne lisääkin porukkaa otetaan jos tyrkylle tulee, vai mitä tytöt?

Sinnaliina - Mäkin olen ollut kovin yllättynyt keskenmenojen määrästä. Varsinkin täällä palstalla se näkyy kovasti. Täällä kun ei olla naamat vastakkain niin voi kertoa sellaisistakin. Monesti reaalielämässä ne jäävät kertomatta. Vaikka kyllähän mäkin niitä tosielämässäkin olen kohdannut. En onneksi omalla kohdalla, mutta muilla.

Nanne - Ihanaa, että teilläkin on pillerit nurkassa! :) Toivottavasti tuottaa tulosta.. Älä liikaa stressaa synttäriherkuista, saa välillä juhliakin. Toivottavasti löydät ajankohdan mennä lääkäriin, onhan välillä hyvä käydä tsekkauttamassa paikat.

Tuitu kyseli, että minne muutetaan. Noh... Mä oon jotenkin niin varovainen kaiken kanssa, että en halua sitä näin netissä julkistaa. Toivottavasti ette pahastu. Mä voisin ihan hyvin esim. tavata teidät vaikka kasvokkain ja kertoa silloin, mutta tänne en halua sitä kirjoittaa. Tiukkapipo - ehkä?

Taidan muuten olla tämän porukan seniori, kun oon jo 30v. Ja olenko vielä lisäksi ainoa, joka esikoisesta haaveilee? Luonnonoikku.. :)

Ja nyt taas nukkumaan. Äh, elämä on kyllä yhtä työtä ja nukkumista. Ja välissä vähän palstailua.. :)

- Paaru

ja kiitos paarulle tsempityksistä :) Mikä musta täällä palstalla on just niin ihanaa, että vaikka itellä ei tärppää niin toivotaan sitä muille :) Olis aika mukavaa jos plussais samoihin aikoihin niin olisi tuolla odotuspuolellakin " tuttuja" .. Jostain syystä tuntuu että tää meiän porukka on mukavaa sakkia, toki muutkin ketjut mutta täällä vaan on niin hyvä kirjoitella :)

Minkä ikäisiä te muuten olette? Nannen nimimerkistä päätellen ollaan samanikäisiä, minäkin 79 vuosimallia..

Mutta nyt esikoista tanssitunnille viemään, palaillaan :)

Juu siis lähinnä tarkoitin suuntaa Paaru, en toki halunnut udella tarkkaa sijaintia *pyytää nöyrimmästi anteeksi töppäystä* Itse eteläisestä suomesta, muttei ihan kuitenkaan pks:lta.

Mulla aikaa koneella kun mies töissä ja mä vapaalla. Tosin kävi tossa kääntymässä kotona mut sit taas joutuikin takaisin töihin.. :( No, täytyy kai alkaa huolehtimaan ettei sit oviksen aikaan oo töissä ;).

Että taas sellaista, ja anteeksi vielä kerran paaru, kysymys oli tökerö :(

Tuitu- joka ei aina oikein osaa muotoilla lauseitaan ihan oikein..

Kirjoitin about 17 vuotta kilometrin pituista viestiä tänne ja sit se katos. Äh ja voih!!

No, uusiks. *huoh*

Eli joo, minähän tulen kertomaan kuulumisia!

Mahtavaa Tuitu, että ne hormonit nyt jäi!! Miltä elo nyt tuntuu? Mulla oli ekassa pillerittömässä kierrossa Todella Outoja Fiiliksiä. Ovis tuntui Tosi Voimakkaasti ja sen jälkeen menkkoihin asti kumma tunne alavatsassa. Olin jo ihan varma, että paksuna ollaan, mutta eihän siellä sitten mitään vauvaa asunut.. :( Nippaili ja neppaili, turvotti ja tuntui että nyt menkat alkaa, mutta ei alkanut. Sellaista siis kaksi viikkoa, kunnes sitten täti kahahti paikalle. Toisessa kierrossa ei sitten enää ollut mitään alavatsatunteita. Oviksen bongasin kyllä silloinkin tosi voimakkana tunteena. Nythän on yk 3 menossa ja odottelen oilia tulemaan viikonloppuna, joten saas nähdä miltä silloin tuntuu ;) Täytyy pitää makkari vilkkaana, vaikka eilen olikin megariita. :/ Noh, niitä tulee ja menee pitkässä suhteessa.

Oli kyllä kova paikka silloin, kun ei tärpännyt ekasta kierrosta. Eli ymmärrän kyllä Tuitu, että tipahtaa korkealta ja kovaa jos ei tärppää. Jotenkin mullakin realistiminä hoki, että ekalla kerralla raskautuminen on tosi harvinaista ja mahtavaa tuuria, mutta silti sitä toivoi niiiiiiiiiiin kovin. Voi vitsit mä toivon, että teillä onnistuisi nopsaan!! :)

(Onpahan omanapaista tekstiä, mutta jatketaan samalla linjalla... :)

Ai mites laihari? No, samalla suklaadieetillä olen edelleen.. ;) Olen kyllä kovasti katsellut netistä tulevan asuinpaikkamme ympäristön pyöräilyreittejä. Lasketaanko se liikunnaksi? :)

Jaahas, nyt loppuu höpinät.

Missäs Nanne ja Anessa ja se--- apua, nikki kateissa muistista--- s:llä alkava pitkä nimi?? Sori, ääh, en muista. No mutta kuitenkin te, missä ootte? Kuis menee vai meneekö? :)

- Paaru kp11/27-29, kilogrammalukema jossain taivahissa... :)

Joka päivä on kyllä tullut täällä käytyä, mutten minäkään uutta pinoa ole aikaiseksi saanut... Tää viikko on ihan katastrofaalinen laiharin suhteen, tyttö täyttää vuoden, joten on tullut leivottua ja leivottua ja " hieman" sitten maisteltuakin... Arg..

Eilen käytiin katsomassa kaverin tiistaina syntynyttä vauvaa, voih, kyllä ne vauvat on sitten niin ihania ja siellä synnärilläkin on niin jotenkin semmonen ihana fiilis... Tuli ihan muistot vuoden takaa mieleen... Kauheen haikeelta tuntu jotenkin.. Nyyyh.. No vauvakuume ainakin pompsahti huippulukemiin ja tässä nyt sitten malttamattomina odotellaan että ne menkat ilmaantuis joskus näin pillereiden jälkeen, niin vois sitten alkaa yrittää... Täytyis kyl vissiin siel papa-kokeessakin käydä ensin, kun edellisestä on aikaa vuosia, mutta jotenkin en oo saanu aikaseks varata aikaa, jotenkin hankalaa, kun ei sinne nyt tota mukulaa voi mukaankaan ottaa, mutta minnekäs sen siks aikaa työnnät? Täytynee varmaan varata yksityiselle aika, niin pääsee ilta-aikaan, niin olis tuo mies sitten kotona... Pitäispitäis ja pitäis...

sorry korjailu ;).. Olit kyllä ihan oikeilla jäljillä, tai siis ei siinä mitään väärää ollut siinä sunkaan kirjoituksessa. Vähän tarkensin vaan ;)

Labrahoitaja oon.. ;) oli jo puhetta yhdessä aikaisemmassakin ketjussa..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat