Vierailija

Vuosien ajan olen kärsinyt kamalista selkäkivuista, jotka alkoivat kun olin 28 v ja tein istumatyötä. Aina ummetusta.

Suoli oli epänormaalin ylipitkä. Tuli suolistokasvain ja leikattiin pois suolesta 40 cm - jäi 150 cm (normaali pituus). Tällöin havaitsin itse yhteyden suolisto-ongelmien ja selkäkipujen välillä.

Jos sinulla on selkäkipuja niin tarkkailehan suolistoasi. Voisiko sinullakin selkäkivut tulla suoliston vuoksi?

Kommentit (4)

En jaksa nyt kirjoittaa pitkästi, mutta mulla on suolisto-ongelma, joka heijastaa selkään. Mulla aina joka ruoan yhteydessä on polttavaa kipua tai painon tunnetta keskiselässä munuisten alapuolella. Mulla oli sama 7 vuotta sitten ja jätin sokerit, valkoiset jauhot ja liiat rasvat pois, sekä nautin 100 prosenttista tyrnimehua, joka uudistaa suolistoa ja vaiva parani, joka oli ollut vuoden. Mulla oli varmasti paksun suolen joku ärtymystila. Nyt myöhemmin vaiva näyttää palanneen ja on vähän pahempi ehkä ja turha sanoa, että näinä vuosina olen taas syönyt epäterveellisesti mädättävää huonoa sekaruokaa. Lue ihmeessa Paavo airolan Voi hyvin-Luonnon lääketieteen käsikirja ja Terveyden salaisuuksia Euroopasta sekä paula heinosen kirja, jossa puhutaan suoliston terveydestä. Näiden mukaan lääkkeet vain pahentavat pitkällä aikavälillä suolisto-oireita, mutta voidaan hoitaa kuntoon oikealla ruokavaliolla ja ennen kaikkea paastoilla, joka parantaa elimistöä, kun se vapautuu kehoa kuromittavista myrkyistä, jota on tullut mm. ravinnon, juoman ja lääkeiden sekä kemikaalien mukana elimistöön ja suoli ei toimi kunnolla vaan huonot bakteerit ja hiiva ovat vallanneet suoliston. Sillä kaikki, mitä syömme elimistö käyttää solujen uusiutumiseen ja solut uusiutuu, joko terveesti tai epäterveesti. Pienet kuurit ei tehoa vaikeaan vaivaan vaan intensiivinen ruokavalio, parémmin koko elämän mittainen. Koska vatsa ja suoliston solujen uusiutumiseen menee puoli vuotta, ihon 29päivää ja verisolujen ja koko ruumiin joka toinen vuosi solut uusiutuu. Yritetään huolehtia, että meidän solut saa parasta ravintoa ja säästyy myrkyiltä. Kun elimistö ylikuormittuu kaikella näillä, se sairastuu. Mutta kun se alkaa saada oikeaa ravintoa, se alkaa tervehtyä. Pitkäjänteisyyttä, eikä luoteta koululääketieteeseen, joka perustuu lääketehtaiden tuottavuudelle, kuten lääkärikoulutuskin. Muista, että elimistö on kokonaisuus ja myös persoonallinen jokaisen osalta. Vain itse osaa hoitaa parhaiten kroppaansa, uskon.

Selkä

Selkä sairaus ja ummetus on yhteydessä. Itsellä apu löytyi pellavansiemenistä, niitä kaksi lääkemitallista päivässä, loppui närästys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on iskias ja suoli ei ole toiminut päiviin. Kamala kipu edes yrittää ulostaa. Muutenkin kivuissa. Kamala yhdistelmä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat