Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (58)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä teille flirttaillaan, jos te otatte flirttiä vastaan ja reagoitte siihen! Eivät miehetkään nyt niin putkiaivoja ole, että väkisin flirttailisivat naiselle, joka kulkee suu mutrussa eikä vilkaise heihin päinkään.

viikko sitten baarissa joku mies pyysi mua mukaansa. Kun en lämmennyt ehdotukselle yritti vielä myöhemmin työntää kielen kurkkuuni.. Oli kyllä lähellä ettei saanu päin näköö..

RisaMaya:

Lainaus:

Hymyili ja katsoi suoraan silmiin niiiiiiiiiin ihanasti=)

Minulla oli vähän sama juttu, paitsi että näimme tietyn tilanteen puitteissa monena iltana, enkä minä kehdannut enää loppuvaiheessa katsoa mieheen päin. En näköjään ollut oikein flirttituulella itse, vaikka tietenkin hykertelin salaa. ;)

6

mulla kiva miespomo, jonka kanssa hyvällä huumorilla flirtataan usein, samoin useita miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on hauska leikkiä :)

yritän olla ajattelematta maailman komeinta, välillä muutenkin ihaninta miestä Vantaalla. Kyseinen henkilö taitaa palstailla täälläkin tekemässä kyselyitä kaikesta ja päästä kiinni naisen logiikkaan.. Terkkuja vaan : )

Täytyy varmaan unohtaa hänet ,alkaa flirttailla ja ottaa keväästä kaikki irti. Täytyykin aloittaa heti ; D

Vierailija:

Lainaus:

viikko sitten baarissa joku mies pyysi mua mukaansa. Kun en lämmennyt ehdotukselle yritti vielä myöhemmin työntää kielen kurkkuuni.. Oli kyllä lähellä ettei saanu päin näköö..

niipa:

Lainaus:

mulla kiva miespomo, jonka kanssa hyvällä huumorilla flirtataan usein, samoin useita miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on hauska leikkiä :)

Vierailija:

Lainaus:

Flirttailu on minusta niin kivaa ja piristää päivää. Aikaisemmassa työpaikassa se oli ihan jokapäiväistä; pikkutuhmia puheita, kohteliaisuuksia, katseita, hymyjä,... Nykyisessä työpaikassa ei harrasteta minkäänlaisia flirttailua... ainakaan minun kanssani :-( Olen kyllä itse yrittänyt flirttailla, mutta palaute on ollut hämmennystä tms. Noloa. Olen miehiä 5-10 vuotta vanhempi, siksikö ei? Masentaa, ja rankasti.

Siinä on vaan jotain ilmassa, jota ei pysty sanoin kuvaamaan. On vaikea pitää näppejään toisesta erossa. Monesti olen meinannut halata, mutta en ole kehdannut. Mies on kyllä ottanut vyötäröltä kiinni, olen ollut otettu.

Kehuja satelee harva se päivä ja ne pitkät, hellät katseet...aah!

Varattuja ollaan, joten turha odottaa mitään enempää.

Tänään meni koko päivä flirtin puolelle... Ihana kollega oli käymässä toisesta maasta.

Mitähän siinä olisi ollut...

- otti kädestä kiinni huomaamatta kun antoi / otti jotakin

- pitkiä kuumia katseita

- vannoi hississä että olemme käyttäytyneet sääntöjen mukaan (?!)

Eilen:

Työkaveri tuli auttamaan IT-asioissa

- kertoi auttavansa minua ihan missä tilanteessa vain

- kysyi miksen pyytänyt häntä kasaamaan yhtä huonekalua

- hän kuulemma täyttäisi tarpeeni milloin vain haluan

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat