Vierailija

" Siinä tapauksessa etten tulisi valituksi tähän tehtävään, toivon että minut otetaan huomioon jatkossa vastaavia tehtäviä ja sijaisuuksia täytettäessä."

kannattaako noin sanoa. sain vinkin että hae työtä jo nyt vaikka et ole ihan valmis, että tolleen laittaminen kannattaa.

mies äsken sano että ei tolleen, tulee mielikuva ettei ole itsevarmuutta. Tuohon tehtävään on varmaan päteviä hakijoita ja tuskin sitä saan mutta jäisi kuitenkin nimi mieleen kun jatkossa varmaan haen vastaavia.

Kommentit (9)

siinä et kyllä häviä mitään etkä menetä tulevia mahdolisuuskia saada paikkaa, osoittaa että olet kiinnostunut, halukas tekemään työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos hakija on hyvä, hänet otetaan automaattisesti huomioon jatkossa. Vaikutat helposti henkilöltä, jolta puuttuu itsevarmuutta.

Muita vinkkejä:

-älä koskaan - siis missään olosuhteissa- puhu negatiivisia asioita nykyisestä työnantajasta, kollegoistasti tai alasta jolla toimit. Olen hyllyttänyt heti muutaman työnhakijan mielessäni, kun he ovat morkanneet nykyistä työntantajaa (usein yrittävät verhota sen muotoon " En haluaisi puhua ikäviä asioita nykyisestä työpaikastani, mutta siellä ei anneta riittävästi vastuuta / haasteita ym..). Asian voi ilmaista positiivisen kautta, esim.:" Etsin uusia haasteita. Pidän nykyisestä työstäni ja se on antanut minulle hyvän pohjaosaamisen, nyt haluan kehittyä jossain tietyssä asiassa" .

- kättele jämäkästi, katso silmiin, ole ryhdikäs

- kerro itsestäsi positiiviseen sävyyn " Olen koulutukseltani tradenomi. Opinnot antoivat minulle teoriapuolella paljon (yksilöi mitä lyhyesti). Työelämässä olen kokenut tiimityön, tavoitteellisuuden ja työn organisoimisen vahvuuksiksini. Olen saavuttanut minulle asetetut tavoitteet ja jopa ylittänyt ne ja saanut kiitosta joustavuudestani sekä työni tuloksista. Tänä keväänä olen perehdyttänyt kolmea uutta työntekijää jne..."

- Älä ole koko ajan äänessä, mutta älä myöskään vastaa yksisanaisesti esitettyihin kysymyksiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat