Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla ei ole yhden yhtä rytkyä, eikä kenkiä, joilla kehtaisin lähteä tuon suuruusluokan massatapahtumaan. Oon ollut hoitovapaalla, ja sinä aikana painoa on tullut niin ettei vanhat ihmisten-ilmoille-vaatteet mahdu, uudet hankinnat on sitten olleet näitä käytännöllisiä ulkoiluvaatteita joita on pakko olla.

Ennen raskautta olin ulkoisesti melko heavy-henkinen, mustaa ja mustaa, maiharia, ketjua jne. Jotenkin tänä tuulipukuaikana oon kasvanut siitä lookista ulos, vaikka sydän hakkaa yhä heavyn rytmissä.

HELP! Mitä mun kannattais ostaa, että olisin edes vähän tässä päivässä, kuitenkaan näyttämättä wannabe-pissikseltä? Kiitän.

Kommentit (13)

Osta farkut, naisellinen toppi/t-paita (osta samantien pari päivittääkses kaappia), bleiseri (ketjuilla just tarjouksia niistäkin). Ja sit ne pistokkaat.

Oot taatusti ajassa mukana, etkä erotu tuulipukuinesi jatkoillakaan porukasta. Ja käy kampaajalla, pidä iho puhtaana ja tee kevyt meikki.

Vaatteiden värillä ei ole väliä, osta sellaiset, joista itse pidät.

Ei kai siitä pukeutumisesta nyt kannata niin kovasti stressata! Eihän sinne ihmiset sua tule kattomaan;) Eikö kävis ihan farkut ja joku " käytännöllinen" (musta) paita. Sillailla että on ittellä helppo olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laita farkut ja joku musta yläosa, t-paita tms. Keikoilla tulee yleensä kuuma. Jalkaan kengät joilla jaksat seisoa pitkään. Ei mitään tuliteriä korkkareita.

Hyvää keikkaa, nauti olostas ja unohda muut!

on tiedossa jatkobileet, unhotu mainita. Senkin takia toi vaateasia mietityttää. Helsingissä vielä, ja ite oon tällanen juntti täältä junttilasta. Nii... ja millaset farkut? (jees, mulla ei ole yksiäkään). avuton-ap ;)

Mää alan olla kurkkuani myöten tätä hevi-koodia pukeutumisessa: farkut ja musta(heviyhtyeprintti)t-paita. Ensi kesänä aion kulkea kaikki Saunat, Tuskat ja Metallicat läpi kukallisessa leningissä. Siis kai sitä saa näyttää naiselliselta vaikka kuunteekin raskasta musiikkia?

ja siellä ihmiset olivat mustissaan. Naiset (Metallica-fanit) olivat pääsääntöisesti isoja, eivät kovinkaan hehkeitä heviruusuja. Joten erotut eduksesi, jos tsekkaat mitä laitat (suurin osa yleisöstä on miehiä).

Pyydä äitienpäivälahjaksi farkut ja osta sellaiset, jotka sopivat sulle ja joissa viihdyt. Sit joku trikoopaita (Lindexiltä saa aina halvalla) ja tsekkaa jos takeistasi tai neuleistasi löytyy joku sopiva. Tai vaikka huppari. Aika rentoo pukeutumista ja jatkoillekin ok.

Jos mahdollista, käy kampaajalla ja leikkaa hyvä malli ja osta vaikka itse väriä. Jos tukkas on kondiksessa all the time, ei tarvii erityisesti panostaa.

On vaan itsevarmempi olo, kun on tyytyväinen olemukseensa.

Ja jos ei ole rahasta pulaa, käy Lindexillä tai jossain muussa ketjussa ostamassa itsellesi vaatteet, joita voit käyttää noin muutenkin mennessäsi ihmisten ilmoille. Markettien valikoimat on usein tätimäisempiä, voi sieltäkin tietty löytyä.

Ja kengät, nyt on edullisesti kaikenlaisia pistokkaita. Tietty sellaiset, jotka pysyy jalassa vielä jatkoillakin. Sandaalit kesällä varma valinta tai sitten noi pistokkaat.

Mukavaa keikkaa, tulisin itsekin, jos saisin lipun!

En tosin ole menossa Metallican keikalle, mutta jos olisin niin ihan taatusti pukisin päälleni jotain muuta kuin mustaa. Kyllä kai nyt hevikeikalle saa mennä muunkin kuin hevarin näköisenä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat