Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (38)

mutta seksihalut vähenivät ja mieliala oli matalampi. Luulen, että olin myös kireämpi pillereiden takia. Kun lopetin pillerit, naama alkoi taas kukkia. Sitten tulin raskaaksi ja iho paheni entisestään. Nyt kun lapsi pian vuoden ja imetys lopetettu, iho suht hyvä, oikeastaan yhtä hyvä kun Diane Novien aikaan. Pillereitä en kyllä enää aio syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niitä 2kk, vielä on aknea jonkun verran selässä.. Koskahan ne lähtee pois?? Tissit tosiaan kasvaneet tähän mennessä yhden kuppikoon ;). Siihen olen tyytyväinen ;). Mutta halut vähentyneet :(. Ennen olin todella halukas.

Tosin juuri nyt ei voi... Ja se sterilisaatio tullaan tekemään mun miehelle, kun se on sille niin paljon helpompi toimenpide kuin naiselle.

-28 ja joku muukin numero oli

ei sopinut ollenkaan. Lihoin ja ehkäisy oli taattu, mies ei varmasti olisi uskaltanut tulla lähellekkään.. tulin todella aggressiiviseksi ja kiukuttelin kaikesta. Iho parantui, mutta valitsin ennemmin näpyt kuin diane novan. Nyt on tosin iho taas ihan kauheassa kunnossa (selkä täynnä =( enkä tiedä miten ne saisi pois hoidettua ja ikääkin jo melkein 30v. Ei kyllä kehtaa olkaintopeissa kulkea kesällä =(

Iho tosin tuntui kuivalta jonkin aikaa pillerien aloittamisen jälkeen, mutta rasvaahan saa kaupasta :-). Auttoi kyllä kasvojen kukkimiseen jonkun verran, että ei huonoa sanottavaa sen puolesta.

Akne lähti, liikakarvoitus lähti, helvetilliset kuukautiskivut lähti.

Seksihalut edelleen hyvät, mielialoihin ei vaikutusta, painoon ei vaikutusta.

tosin noista dianeistakin on jo useampi vuosi aikaa ;)

Diane nova, Femoden, Harmonet, Meliane, Mercilon, Minulet, Mirelle, Yasmin.

Mini pilsuista ei käynyt mikään kun vuosin jatkuvasti: Cerazette, Microluton, Mini-Pill.

-28?

Mulla ei akneen auttanut mikään muu kuin dianet. Kuukautiset muuttuivat kivuttomaksi. Vaikutus akneen ei ala heti, mut muutamassa kuukaudessa. Oon käyttänyt niitä jo niin kauan (n. 15 v muutamaa taukoa lukuunottamatta) että en osaa sanoa sivuvaikutuksista -> en muista minkälainen olin ennen pillereitä:)

hyvät oli.

mulla on hormoniongelmia (pcos) ja akne pysyi suht hyvin kurissa.

ei vaikuttanut painoon, eikä muutenkaan mitenkään mielialoihin tms.

mercilon pillerit ei ennen diane novaa käyneet ollenkaan.

lopetin kun aloin toivoa raskautta.

nyt on kaksi lasta, eikä vielä tarvetta ehkäistä.. harkinnassa on että jatkan dianea sitten..

Halut tosin hiipui, kuten muutamalla muullakin näköjään. Ei mulla kyllä rinnat mihinkään kasvaneet :) Enää en pillereitä söisi, mielialanvaihtelut ainakin mulla oli aikamoiset!

eli aknen hoitoon mullekin ja toimi hyvin myös varsinaisessa merkityksessä. Halut normaalit. Kun sitten lopetin ja tulin raskaaks, niin mies sanoi mun olevan rauhallisempi, että en tiedä vaikuttiko mielialaan, vaikkei siltä silloin tuntunutkaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat