Seuraa 

Vinkkejä kaivataan meidän 2,5kk lapsosen kanssa nukkumiseen. Meillä on käytössä ja niin haluan sen olevankin, mutta voikohan tehdä mitään kun toinen on niin kova hyörimään ja pyörimään että pitää puolen yötä valveilla? Ei siis itse kovinkaan paljon heräile kuin tissille ja pissille, mutta änisee, vänisee, kieppuu, potkii, muksii jne kainalossa. On lisäksi kova hikoilemaan, eli mikään kapaloratkaisukaan ei oikein ole auttanut...

Kommentit (3)

kokeillaanpa meilläkin tuota lämpötilan laskua, vaikkei se muutenkaan kovin korkea ole. meillä ei esikoinen ole koskaan viihtynyt vieressä, toinen kylläkin, mutta kolmas on taas levoton nukkuja. äiti tykkäisi pesueestaan vieressä...

katsotaanpa millä kombinaatiolla jatkossa nukutaan.

kokeneena olen huomannut, että huonelämpötilan laskeminen parantaa kaikkien unta. Monta suhinaa samassa sängyssä tuottaa yllättävän paljon lämopöä, jolloin herkimmät hikoilevat eivätkä nuku kunnolla. Vauvojen kanssa 18 astetta makkarissa oli hyvä, nyt riittää 15 astetta, kun nuorin on 3,5 v.

Nimim. perhepeti 2 m pitkä ja 3,5 m leveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Auttoi heti. Ongelma on ollut se että nukkumaan mennessä on kylmä, yöllä lämpötila nousee ja vauski alkaa hikoilla. Nyt olen sitten ekalla syötöllä riisunut vähän kerroksia ja muutenkin on laskettu lämpötilaa entisestään ja yöt on taas rauhallisia. Ihanaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat