Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Millä viikoilla teillä on alkaneet ns. liitoskivut? Mulla vkoja 20+ ja nyt jo tuntuu ilkeeltä tuolla alapäässä :-/ Tais siis ovatko niitä liitoskipuja, kun tuntuu sellaiselta jomotukselta ja välillä vihloo?

Mulla on 3. raskaus menossa, esikon ajalta ei ollut mitään kipuja mutta kakkosen ajalta oli, muttei kyllä näin aikaisin...

Pitäisköhän mun varmuuden vuoksi käydä lääkärissä tarkistuttamassa, ettei ole mitään muuta. Musta noi vaan tuntuu just sellaisille liitoskivuille.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

-Ultsi + Lahja 20+0-

Kommentit (3)

Minulla on myös ollut juuri tuota jomotusta ja vihlontaa, ja ensimmäiset tuntemukset tulivat myös siinä 20. viikon tienoilla, jos ei jopa vähän aiemmin. Esikoisesta ei ollut mitään tällaista, mutta nyt kakkosta odottaessa niitä on riittänyt. Nyt menossa rv 23+.

Tsemppiä kipujen kanssa!

Savon taivas

Valitettava totuus taitaa olla että liitoskivut vartaistuvat ja pahentuvat raskaus raskaudelta. Esikoisen kohdalla oli vasta loppupuolella, nyt viides raskaus ja alkoivat jo viikolta 19.

Kävely on jo todella kankeaa, kaikki luulevat että se johtuu tästä valtavasta kaksos mahasta, mutta liitoskivut sen kyllä aiheuttavat.

MotherOf4 ja Tiku&Taku rv. 27+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla myöskin ollut semmosta jomotusta ja ja vihlontaa nivusissa ja alavatsalla ajoittain ja viikot 19+.onko siis tosiaan liitoskivuista kyse??kävin kerran aikaisemmin jo neuvolassa alavatsakipujen takia. Sanoivat että ei kannata huolestua, ihan normaalia kuulemma...onko teillä " jomotusta" alavatsalla ja se voi kestää pitempiäkin aikoja??onkohan vaarallista??ensimmäistä odottelen niin jotenkin tuntuu että kaikki on niiin uutta ja pelottaa ettei kaikki olekaan hyvin....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat