Vierailija

meillä minä: hoidan lapset, treenikuljetukset, siivoukset, ruoanlaitot, sos. suhteet, sukulaisiin välit, taloussuunnittelun, sisustuksen jne. kotiin liittyvät.

Mies: työ kodin ulkopuolella, auton huolto ja viikonloppuisin aamupalat.

Näin pääpiirteittäin.

Kommentit (6)

Mä hoidan oman kokopäivätyöni lisäksi lähes kaiken meillä kotona. Mies vie lapset nukkumaan ja siinä se sitten melkein onkin. Aivan pyllystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies hoitaa oman päätyönsä, oman firmansa, lapset n. 30% ja lasten kuskauksen hoitoon n.50%, kaupassakäynnit 20%, kaiken autoon liittyvän huollon ja hankintapuolen paitsi tankkaus 80% ja ajaminen 50%

minä hoidan oman työni, lapset pääosin, hoitoon kuskauksen 50%, kaupassakäynnit pääosin, ruuanlaiton ja siivouksen liki 100%, raha-asiat, vaatteet, sosiaaliset suhteet jne..

mun mies on ihana..=0)

käyn töissä, sisustan. Siivoan joka toinen viikko suursiivouksen, ja välillä pienempää. Vien lapset kouluun ja hoitoon. Oman autoni pesen ja siivoan. Tein talvella lumityöt, kesällä pihahommat.

Mies käy myös töissä, hakee lapset, laittaa ruoan, siivoaa joka toinen viikko. Tekee kotona remppaa minkä ehtii, nikkaroi. Hoitaa oman autonsa. Touhuaa enemmän lasten kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat