Vierailija

Mä tunnen ja on todella rasittava.

Vaikea tietää miten ainaisiin sairas-juttuihin kannattaisi suhtautua. Kun ei niitä voi kukaan uskoa ja toinen selittää suu vaahdossa näitä tarinoita.

Kommentit (4)

On ollut ihottumia (diagnoosina psori ja sienitulehduksia), tulehdussairauksia (krooninen poskiontelo, hermokudos), selkäongelmia (skolioosi, välilevyn pullistuma), vatsahaavaa jne.

Luulosairaudesta ei minun kohdalla ole varsinaisesti kysymys, mutta reagoin niin negatiivisiin kuin positiivisiin muutoksiin sairauksilla.

Joku voi pitää luulosairaana, vaikka ovatkin ihan oikeita sairauksia...

Pelkään sairastuvani johonkin vakavaan tautiin ja pelkään, että lapseni menettävät minut. Olen ollut tosi ahdistunut varsinkin muutaman viimeisen viikon ajan eikä miehenkään lohdutteluista ole paljon apua. Välillä tuntuu, etten jaksa elää kun niin ahdistaa, mutta onneksi aina lopulta saan taottua järkeä itselleni päähän.

Jos et kestä ystävääsi, älä ole hänen ystävänsä. Kyllä sinulle löytyy sellaisia ystäviä, joiden kanssa juttu luistaa paremmin. Varmasti myös ystäväsi olisi parempi käyttää aikansa sellaisen kaverin seurassa, joka aidosti välittää hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat