Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sisältää myös 2-osaiset ulkoiluasut...

Mä oon jotenkin kyllästynyt niihin, kaikki valikoimassa näyttää niin ikäviltä, etten pystynyt ostamaan välikausipukua. Viimesyksyisiä kosteussuojattuja ulkoiluhousuja käytetty märimillä keleillä, mutta muuten oon laittanut päiväkotiin vaan samettihousut/farkut ja siistin kangastakin, ihmeen siistinä tuntuvat pysyvän. Esikoisen taaperoaikana asuttiin etelä-Euroopassa, kyllä sielläkin satoi (ja suomalaisina ulkoiltiinkin vaikkei ihan kuivaa olisi ollutkaan!) eikä mitään erityisiä ulkovaatteita ollut käytössä.

Kommentit (13)

Kannattaisi välillä ajatella asioita ihan käytännössä, eikä aina sitä pinnallisuutta. Kivahan se tietysti, jos näyttää nätiltä, mutta rajansa kaikella!

Mitä mieltä muuten lapsesi hoitajat(ja tietysti lapsi itse) ovat asiasta?

Vierailija:

Lainaus:

entäpä lapsen kannalta? Päiväkodissa jossa työskentelen , on lapsi jolla ei ole kunnollisia ulkoiluvaatteita. Hän ei tee pihalla muuta kuin keinuu. Ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja rannikolla asutaan mekin (pk:n pihasta merenrantaan alle 200m) :) Oikeasti koemielellä olen tätä hommaa testannut ja alan olla sitä mieltä, että ne kosteussuojat ei ole ihan niin ehdottomat... On vaan niin paljon kauniinpia nuo tavalliset vaatteet. Ja kuten sanottua ne reimatec-housut löytyy meiltäkin, mutta on laittanut mukaan vaan jos on sadetta luvattu.

eipä tulis mieleen laittaa näillä keleillä lasta laikkimään farkuissa ulos,

mutta kukin kai tavallaan!

(onko se tärkein asia että näyttää sievältä ja parhaimpiinsa pukeutuneelta?

niin me pukeudutaan muualle kun p. kotiin...)

Jos maa on kuiva ja lämpötila n. +10 niin mielestäni farkut on mitä parhaimmat ulkoiluhousut, myös itselleni.

Vierailija:

Lainaus:

niin farkut/sammarit ei tosiaan kuulu asuun :)

Vierailija:

Lainaus:

entäpä lapsen kannalta? Päiväkodissa jossa työskentelen , on lapsi jolla ei ole kunnollisia ulkoiluvaatteita. Hän ei tee pihalla muuta kuin keinuu. Ei pysty.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat