Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Iteltäni puuttuu kaikki tarpeelliset. Olen yksinäinen ja te olette nyt juttuseuraani. Kiitos!

Kommentit (32)

tulin myös juuri koulusta, joten nollailen pääkoppaa ettei tule infoähkyä. Missäs sitä paremmin vois nollailla, täällä kun ei tarvii oikeesti ajatella mitään. Löytäisinpä jonkun hyvän jutun, jotta vois nauraa ja hihittää täällä yksikseen, kun ukkokin makaa sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosin mieheni ei kuulemma rakasta minua enää vaan on ihastunut työkaveriinsa joten en tiedä miksi häntä odotan...???

Eli olen surullinen ja yksinäinenkin, siksi täällä olen viimeaikoina välillä roikkunut :(

mieheeni ja lasteni isään. Se on kadonnut. Tuskin täältä löytyy mutta hyvä tauottaa välillä seinille puhumista, kun mikään ei tavota toista osapuolta... Ikävää!

Kaikki kaverit ja ystävät on töissäkäyviä. Ei niillä riitä aika eikä kiinnostus tällaiseen (tylsään) äiti-ihmiseen. Ehkä täällä pyörin, kun ei ole ketään kenen kanssa juttelisin päivittäin ajankohtaisista ja välillä typeristäkin asioista. Työelämässä oli helppoa, kun oli kahvitauot..

tai samassa taloudessa asuvan aikuisen naisen.

Mies ja lapset nukkumassa, ei oo mitään erityistä asiaa kenellekään, ei viitsi soitella. Kiva silti käydä lukemassa ja hölöttämässä kepeitä.

Kavereiden kanssa voisi kyllä olla enemmänkin tekemissä.

Tällä hetkellä mies on kyllä baarissa työkavereidensa kanssa (eli naisissa, kuten av:lla asia tulkitaan). Kavereille en enää viitsi tähän aikaan soittaa. Jotenkin vituttaa taas kaikki.

mies löytyy (ihana), kavereitakin löytyy, mutta oon alkanut syrjäytyä heistä... en löydä hengen heimolaista mistään... en edes teistä

niin tai no kyllähän täälläkin muutama samanhenkinen on ollu! kiitos teille!!! :)

Ystävyysasiaakin olen viime aikoina miettinyt. Tuntuu, että todelliset ystävät ovat huvenneet olemattomiin, kavereita on jonkun verran. Ennen ajattelin, että minulla on laaja ystäväverkosto, mutta nyt se on muisto vain.

Luojan kiitos minulla on ihanat vanhemmat ja kolme sisarusta. On olemassa tuo tärkeä tukiverkosto, vaikka muu maailma kääntäisikin selkänsä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat