Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä olen niin raivona, että voisin kuristaa tuon ukon. Poltimme molemmat vielä reilu kolme vuotta sitten. Sovimme, että lopetamme molemmat, jos tulen raskaaksi. Minä lopetin, mies jatkoi. Sovittiin, että tupakanpoltto loppuu, kun lapsi syntyy... ei loppunut. Sovittiin, että loppuu, kun lapsi täyttää yksi... ei lopettanut. Vittu niitä selityksiä tulee selitysten perään, mutta ei vaan lopu.

Sovittiin, että ruvetaan laihduttamaan ja samalla mies lopettaa tupakoinnin. Mä olen hillitön karkki- ja pullahiiri ja töysin addiktoitunut makealle. Lopetin makean syönnin ja laihduin 20 kiloa ja tuo yks saatana vaan polttaa edelleen.

Mä voin pahoin siitä saatanan hajusta ja mun verenpaine nousee tuhanteen, päässä kohisee ja ties mitä, kun haistankin, että mies on polttanut. Juuri tuolla taas pistää kenkiä jalkaan lähteäkseen tupakalle. Aion laittaa oven takalukkoon. Saa mennä ihan mihin huvittaa yöksi. Tänne ei ainakaan tule enää haisemaan, vittu!

Kommentit (6)

Jokainen päättää tietysti omasta puolestaan, mutta onhan tuo hiukan luuserimeininkiä että lupaa ja lupaa, mutta mitään ei tapahdu. Eli ei oikeesti ole aikomustakaan lopettaa - sanois sen sitten edes suoraan. Ymmärrän kyllä, että ottaa aivoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä ne hajuhaitat joutuu kärsimään koko perhe ja omaa terveyttään pilaamalla, hän pilaa myös muun perheen elämää. Sitäpaitsi tupakoivien vanhempien lapsilla on suurempi riski sairastua astmaan, vaikka ei sisällä poltettaisikaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat