Vierailija

Kommentit (30)

kohtaa tuossa ilmoituksessa sanotaan että äiti menee töihin eikä esim opiskelemaan? Missä kohtaa siinä sanotaan, että äiti ei itse ole kotona? Kyllä vaan, jotkut voivat palkata lapsenhoitajan, vaikka ovat itsekin kotona!

Vierailija:

Lainaus:

Sehän varmaan väkisinkin kiinnittyy hoitajaansa ja mieltää hänet äidikseen. Ja potee joka ilta kauheaa eroahdistusta, kun hoitaja " hylkää" ja lähtee työpäivän päätyttyä pois.

Onpa aihettakin kivittää tuollainen uraäiti; oiskohan kannattanut miettiä epäitsekkäästi aikoinaan, että onko valmis/kypsä lapsen tuomaan elämän muutokseen, vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai perheen vanhempi lapsi saattaa olla vaikka syöpähoidoissa ja tarvita äitiään muutamana päivänä viikossa. Ei aina kyse ole laiskuudesta vaan asioiden järjestämisestä parhaalla mahdollisella tavalla.

Höh, eihän siinä ollut edes nimiä. Tai lopetin kyllä palstailun neljän maissa, joten tapahtuiko sen jälkeen jotain radikaalia, kun ihan poistaa täytyi :-O Ei aina ymmärrä näitä sääntöjä kun todella törkeät ja räävittömät viestit saavat roikkua pitkäänkin.

Ei tuosta ilmoituksesta voi mitenkään päätellä, ettei äiti itse aikoisi hoitaa lastaan.

Vähän sama juttu kun silloin kun kotitalousvähennykset tulivat voimaan. Hirveästi paheksuttiin, ettei joku ihan itse omakätisesti pesisi ikkunoitaan tai tamppaisi mattojaan. Rappion ja laiskuuden merkkejä, joopa joo. Ostaa ihmiset muitakin palveluita.

kohtaa tuossa ilmoituksessa sanotaan että äiti menee töihin eikä esim opiskelemaan? Missä kohtaa siinä sanotaan, että äiti ei itse ole kotona? Kyllä vaan, jotkut voivat palkata lapsenhoitajan, vaikka ovat itsekin kotona!

***Miksi pitää olla hoitaja jos on itsekin kotona?

Sehän varmaan väkisinkin kiinnittyy hoitajaansa ja mieltää hänet äidikseen. Ja potee joka ilta kauheaa eroahdistusta, kun hoitaja " hylkää" ja lähtee työpäivän päätyttyä pois.

Onpa aihettakin kivittää tuollainen uraäiti; oiskohan kannattanut miettiä epäitsekkäästi aikoinaan, että onko valmis/kypsä lapsen tuomaan elämän muutokseen, vai ei...

joten tuo vaan varmaan kuuluu heidän tapaansa. voi olla silti, että rouva ei ole sitä sukua. mutta miten vain, kaikki on hyvin kun lapsi tulee hoidettua kunnolla. toivottavasti saavat kunnon hoitajan, eikä ketään katkeraa av-mammaa

Haemme rutinoitunutta ja luotettavaa hoitajaa vastasyntyneelle pojalle, laskettu aika on elokuun lopussa.

Työsi alkaisi syyskuussa 2007 ja toivomme suhteen jatkuvan 2 vuotta tai pitempään.

Toimesi on noin 60%, 3 pv viikossa, työaika 8-17.

Sinulla on todistettava kokemusta vastaavanlaisesta tehtävästä sekä lähihoitajan koulutus tai vastaava.

Työhösi kuuluu lapsen ja vaatteiden perushoito ja olet valmis tekemään kevyttä kotityötä, esim lähikaupassa käyntiä ja tiskikoneen täyttöä.

Lähetä vapaamuotoinen työhakemus + palkkatoivomus.

Vierailija:

Lainaus:

Ihme demarimeininkiä, ettei saisi mitään kotiapua olla vaan niska limassa hoitaa kaikki itse, kun kerran köyhemmätkin joutuvat niin tekemään.

Vierailija:

Lainaus:

Kyseessä on varmaan vaan joku varakas äiti, joka haluaa lastenhoito- ja kodinhoitoapua vaikka itse olisikin kotona. Onpa kamalaa joo.

miksi ei saisi palkata hoitajaa, jos on itsekin kotona? Jos on varaa työllistää hoitaja, niin mitä pahaa siinä on? Palkataanhan sitä esim. siivoojia ja kodinhoitajiakin, vaikka itse ollaan kotona.

Vierailija:

Lainaus:

itse käsitin asian niin, että äiti on kotona. ovat ehkä rikkaita ja hakevat lastenhoitajaa tai äiti voi olla kiinni omassa firmassa, ehkä tekee kotona töitä.

äidillä voi olla myös joku perussairaus. piuhkoja ootte tällä palstalla. uskon että asialle löytyy varsin järkevä selitys.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat