Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja nyt lapsi on kipeänä! Ehdittiin käydä vaan kahtena päivänä, katottiin paikat ja leikittiin pihalla. Lapsi 3v. Pk:ssa kaikki muut vanhempia, nuorinkin vuotta vanhempi kuin meidän lapsi... nyt äitiä hirvittää :/ Työssä ei enää ens vkolla jouston varaa, ja oon yh eli lapsi joutuu liki kylmiltään jäämään täydeksi päiväksi. Aika paska fiilis :(

Kommentit (3)

Lapsi oli juuri täyttänyt 3 vuotta. Pari kuukautta puhuttiin lapselle usein tulevasta päiväkodin aloittamisesta, päivän kulusta jne. Tosi hienosti alkoi hoito sujua ja nyt vuoden jälkeen sujuu edelleen. (Välillä ei tosin huvittaisi mennä hoitoon, mutta viihtyy sitten kuitenkin hyvin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Helpotti ees vähän... Meilläkin on puhuttu päiväkodista jo pitkään ja juteltu mitä siellä tehdään jne, ja nyt parin tutustumiskeikan jälkeen lapsi on ollut innoissaan menossa... kertailee itsekseen " jos minua pissattaa, minä sanon Maijalle, jos minulle tulee pipi, Eeva lohduttaa, sitten kaikki lapset nukkuvat..." :) Ittellä vaan aina ja kaikesta huono omatunto, niinkuin nyt siitä että jäin yh:ksi ja siitä että joudun menemään töihin ja viddu ihan kaikesta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat