Vierailija

Kommentit (17)

halpis ensi hätään. Jos sille todella on käyttöä, niin voit sitten myöhemmin hankkia paremman tai sinulle paremmin sopivan. Silloin osaat varmaan paremmin arvioida minkälainen on hyvä.

On todennäköistä, ettät et tarvitse pumppua ollenkaan tai että tarvitset niin vähän, että halpis käytetty riittää hyvin.

mä tarvin sitä heti sairaalasta tultaessa. kotimatkakesti reilut puolituntia, mun tissit oli räjähtämispisteessä ja vauva nukkua tuhisi...pumppasin enimpiä niin helpotti. en oo montaa kertaa tarvinnu mut silloin ku on tarvinnu niin ilman ei ois selvinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli lainassa kaverin rintapumppu ja sitä käytin kun kuvittelin automaattisesti että pumppaaminen on helpompaa kuin käsin lypsäminen...

Mutta kun rupesin käsin lypsämään niin tajusin että se on helpompaa ja vaivattomampaa.

suosittelen aventin pumppua, kokeilin (käsikäyttöisiä tosin molemmat) sekä aventia että medelaa/ainua. ainu venytti nänniä mutta maitoa tuli huonosti. avent toimi paljon paremmin. ja rintapumpun voi ostaa käytettynä, osat ovat desinfioitavia, joten tartuntariskiä ei ole. katso esim tämän sivuston osta & myy, babyidea. fi ja huuto. net.

Mulla oli pumppu valmiina ja imetin pitkään, mutta en tarvnnut pumppua kuin vasta sitten kun lähdin ekan kerran ilman vauvaa jonnekin. Nännit oli alussa niin kipeät, etten olisi edes kärsinyt pumpata. Mutta muuten minusta kannattaa ostaa tarvikkeet etukäteen, kun ehtii vielä rauhassa kuunnella myyjän ohjeet.

oonx mä jotein poikkeava, mut mä en oo koskaan tarvinnut rintapumppua. Ei oo edes tullut mieleen, et sellaista tarviis. 2 lasta on ja molempia imetin vuoden verran.

Joss joskus piti lypsää, niin se luonasi ihan käsin...

Ja osta sähkökäyttöinen.

Tarvitset sitä ainakin jos

-maidontuotantoa pitää lisätä

-saat rintatulehduksen

-haluat pumpata maitoa pakkaseen tai siltä varalta että isä voi syöttää

Todella tarpeellinen kapistus, cittarista saa medelan sähkökäyttöisiä alle 40e, naistenklinikalla sama malli maksoi 85e.

voi olla ettet ikinä tarvitse sitä joten etukäteen ostettaessa saattaa mennä hukkaan. tai sitten saattaa olla että tarvitset sitä ekan kerran juuri keskellä yötä jolloin on ihan turha mennä kolkuttelemaan rintapumppuja myyvien kauppojen ovia ja loistojuttu jos se löytyykin kaapista valmiina.

itse sain esikoista odottaessani rintapumpun siskolta lainaan ja sitten kun olin käyttänyt sitä muutaman kerran niin kävin ostamassa oman. kyselepä sinäkin jos tuttavapiiristä löytyisi yksi joutilas pumppu lainaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat