Vierailija

Tämä tapahtui Hesen pihalla.

Olin menossa sisään ja kaksi autossa olevaa miestä, noin 25-30v, alkoivat huudella mulle törkeyksiä. Tuijotin vaan tosi hämmästyneen näköisenä ja menin mitään sanomatta Heseen sisälle. Uskomatonta, että tuntemattomat alkavat arvostella ulkonäköäsi! Ymmärrän kyllä, että ongelmia heillä oli, ei minulla mutta kuitenkin tuollainen tuntuu uskomattoman törkeältä. He olivat sentään ihan aikusia miehiä, ei mitään teinejä. Huh, enpä toivoisi heitä sukulaisikseni saatika sitten poikaystäväkseni.

Onko joku muu törmännyt samaan asiaa?

Sivut

Kommentit (26)

rouva on kertonut meille miten hän jo tuntee tyontekijien etunimet, ja he tuntevat hänet.

Kerran hän hoita lastani ja sinä iltapäivänä he olivat menneet mäkkäriin 2 kertaaa.

Arvaa oliko lapseni ihan innoissaan!!

Vierailija:

Lainaus:

Kun täällä on niitäkin jotka teilaavat ap täysin! Eihän se ole se pointti, että ap oli kipeenä, heseen saa mennä kipeenä, missään säännöissä ei lue toisin! Ap on yliapinoinen, Heseen saa mennä yliapainoiset!

Ap kyselikin miten ihmiset voivat olla näin julmia että huutelevat ihan mitä vain täysin vieraille, ap ei ollut tehnyt mitään väärää.

" se miehensä kanssa naureskeleva"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuinka ruma heidän mielestään olin. Olin juuri silloin kovassa kuumeessa, tukka sekaisin ja meikittä, varmastikaan en ollut kaikkein hehkeimmillään. Sen lisäksi nauroivat että läski menee Heseen, ylipainoa on mutta en nyt luullut että se jotain noin paljon häiritsi.

Olen samaa mieltä että heidän sivistyksen tasostaan se huuteleminen kertoi, ei mistään muusta. Jokainen saa onneksi olla sellainen kuin on!

ap

5? sanoi ETTEIVÄT huutele.. Vaikka miehensä kanssa puhuvatkin.. Mullakin on siskon kanssa tapana, jos nähdään joku tosi lihava ihminen, sanoo " mä lopetan syömisen" (se siis sanoo, joka huomaa ensin) Tietenkin sillä volymella, ettei kukaan muu sitä kuule. (ja ei olla itekkään mitään laihoja)

Pääasiassa miehet ja pojat, mutta myös tytöt (ei naiset).

Olen hoikka, mutta kasvonpiirteiltäni ruma ja todellakin olen saanut kuulla vaikka mitä hirveyksiä.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Eiks ylipainoiset sitten saisi käydä Hesessä, oletkos ihan tosissaan?

Etpä ole näitä huutelelijoita paljon parempi!

Ja vois tosiaan jättää väliin jos ei sitten salaattia hae :)

Eiks se ole todellakin sen ihmisen oma asia, eikä kenenkään muun!

Ja mistäs te kaikkitietävät tiedätte söinkö itse vai en?!

Hain lapsilleni kerrokset kun olivat tarjouksessa, onks se kielletty vai ?

Mitä mä täällä alan selittelemään, te olette kuitenkin ihan samanlaisia kuin te huutelijat, saa vaan puolustaa itseään ja kuitekin jää alakynteen.

ap

olen ajatellut että se on vaan niiden ihmisten omasta päästä kiinni. että on jotain fobiaa, kammoa tai pelkoa. tai sitten on vaan niin heikko itsetunto että pönkitystä saa siihen vain kekimällä huutelun aiheita muista. mene ja tiedä.j

Lapsellisia ne jotka arvostelevat ja vielä ääneen. Täällä suomessa kun katsotaan kehitysvammaisiakin kieroon! Teit mitä tahansa niin aina väärin!

Vierailija:

Lainaus:

rouva on kertonut meille miten hän jo tuntee tyontekijien etunimet, ja he tuntevat hänet.

Kerran hän hoita lastani ja sinä iltapäivänä he olivat menneet mäkkäriin 2 kertaaa.

Arvaa oliko lapseni ihan innoissaan!!

muakin kieltämättä naurattaa ja huvittaa jos joku läski menee mäkkäriin syömään ja miehen kans aina mainitaankin toisillemme että sais tuokin jättäää väliin :D Emme toki koskaan huutele mitään kenellekkään..

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Eiks se ole todellakin sen ihmisen oma asia, eikä kenenkään muun!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat