Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Juu, siinähän se.

Kommentit (22)

lisäksi on 4-vuotias poika. Tervehdys vaan! Kuinka olet jaksellut? Tuntuiko liikkeellelähtövaihe raskaalta? Itse olen ainakin aika puhki kun ovat koko ajan menossa. Mutta aivan ihaniahan nuo ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos 14! On tämä ihanaa ollut, joskin vilinää myös. Mutta ehdottomasti siis positiivista!

Ja univeloista vielä: Minulle ei pahasti univelkaa päässyt edes kertymään, kun mies hoiti osan yöheräämisistä tai sain sitten nukuttua esim viikonloppuisin enemmän. Muksut alkoi nukkua täysiä öitä nelikuisina, mutta ottivat uuden yöheräilyputken siinä 9-kuisina ja se oli oikeastaan rankempaa, kun joutui taas luopumaan jo saavutetuista täysistä öistä.. =D

Näin parin vuoden päästä ajatellen niin ihan hyvin.. ;) Kyllä silloin väsytti, mutta toisaalta oli asennoitunut " viemään läpi" sen vauva-ajan. Meillä vauvat syntyi täysiaikaisinaja terveinä, söivät reippaasti ja pian nukkuivatkin aika hyvin. Ja mies hoiti pieniä siinä missä minäkin, silloin kun oli kotona, myös öisin tarvittaessa.

17: Se varmaan riippuu lasten tahdosta ja esim opettajien mielipiteestä. Kun ovat tyttöja poika ei ole pelkoa " yhtenä pitämisestä" tai sekoittamisesta tms. Kaksosia ei tietysti kannata tuupata vain ja ainoastaan toistensa seuraan, mutta ei heitä erottaakaan pidä, jos se tuntuu heistä ajatuksena ikävältä..

Uteluista: Monenlaista udeltiin kaupoissa ja matkan varrella. Aika harva kuitenkin kyseli mistään hoidoista tms. Yleisin kysymys oli " onko ne kaksoset" , johon muutaman kuukauden päästä tekikin jo mieli vastata että ei kun toinen on naapurin vauva ja meillä on vaan yhteiset rattaat.. ;)

Toinen oli tietysti onko ne tyttöjä vai poikia vai molempia ja sitten se ovatko identtisiä..

Muutenkin monilla tuntui olevan paljon kommentoitavaa ihmisillä, eräskin setä tokaisi apteekissa että " ai sulla on kaksoset, kyllä siinä parisuhde kärsii" =O

Mutta nuo utelut ovat hiipuneet sitä mukaa kun muksut kasvaneet, eivät ole enää niin kiinnostavia ilmeisesti kuin vauvat tai sitten ei heitä enää samalla tavalla tunnista tupliksi, kun poika on monta senttiä pidempi.

Liikkeelle lähtö oli aika hurjaa, varsinkin kun esikoinen ei lainkaan kiipeillyt, mitä tämä touhuduo on harrastanut oikeen urakalla, jo ennenkuin kävelivät. Nyt mennään jo tosi lujaa ja kiivetään sitten ihan mihin vaan. Uskomatonta ettei kummempia kolhuja ole aikaiseksi saatu..

Enkä mä enää välttämättä tähän miestä kaipais, mutta kyllä se varmaan kieltämättä sillon vauva-aikana olis helpottanut, jos olisi toinen ollut edes hiukan auttamassa.. =)

-4-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat