Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt alkoi mietityttämään, selviänkö mitenkään synnytyksestä ja olisiko leikkaaminen oikeasti parempi vaihtoehto :(

Kommentit (5)

Oikeesti, siitä vaan jauhetaan liikaa kuinka kamalaa se on. Ehkä mulla oli hyvä säkä kun kaikki meni hyvin, mutta niin menee kuitenkin suurimmalla osalla. Sattuuhan se, mutta onneksi on kivunlievitysmenetelmiä keksitty..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla 3 alatiesynnytystä ja toinen oli niistä vaikein, silti sekin meni kun tiesi jo suunnilleen mitä tuleman pitää. Kun synnyttää niin sitä antautuu tavallaan sille kivulle koska tietää sen tekevän vain hyvää, ei sitä synnytyksessä enää pelkää niin kuin sitä odottaessa :)

Älä pelottele itseäsi turhaan, fakta on että valtaosa kokee synnytyksen kuitenkin ihan positiivisena kokemuksena. Vasta kun olet yrittänyt tiedät miten itse koet.

suurin osa synnytyksistä on normaaleja ja niistä jää äidille hyvä mieli :)

Vain pieni osa on niitä kauhujuttuja, mutta niistä puhutaan enemmän kuin normaaleista, helpoista synnytyksistä.

Minulla on ollut yksi vaikea ja yksi helppo synnytys ja siitä vaikeasta on ollut kovasti tarvetta puhua, että toipuisi henkisesti. Helposta synnytyksestä ei taas ole ollut tarvetta jutella kenenkään kanssa.

Etukäteen sitä ei kannata kauheasti murehtia. Itse ajattelin raskausaikana että synnytys on hyvin lyhyt aika ihmiselämässä, kyllä sen kestää.

Etkä sinä siellä yksin ole synnyttämässä. Kätilöt on sinua auttamassa :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat