Vierailija

Meillä on kaksi lasta 3 vuotias poika ja 1v 5kk vanha tyttö. Suunnitteilla on jo jonkin aikaa ollut mennä tapaamaan lapsien isoisoisää joka ei ole enää hyvässä kunnossa ja haluaisi nähdä lapset. Nyt minä kuitenkin sain flunssan ja päätettiin etten lähde sinne sairastuttamaan vanhaa ihmistä. Eli mies matkustaa huomenna lentokoneella kahden lapsen kanssa yksin tapaamaan sukulaisia. Takaisin lentävät sunnuntaina. On ihan orpo olo kun en ole usein lapsista erossa ja nuorimmaisesta en ole ollut erossa kuin yön kerrallaan. Hirvittää miten hän selviää kun pienellä on myös eroahdistusta äidistä.

Yksin kotona sairastamassa ja lisäksi huoli lapsista.... osaako isä varmasti tehdä sen ja sen oikein jne. Tiedän, että kuulostaa oudolta mutta hän matkustaa työnsä vuoksi hurjan paljon eikä ole ennen ollut molempien kanssa keskenään.

Argh, taitaa olla enemmän äidillä luottamuspulaa ja eroahdistusta. Ideoita yksinäiseen viikonloppuun?

Kommentit (5)

Jotenkin siitä oppii nauttimaan että on vapaata, nauti sinäkin kun sinulle sellainen tuli eteen. Minulle ne ovat paperille merkattuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sinä. Mitä jos sinä kuolisit, kuka lapsias kasvattais jos ei miehes? Vaik oot sairaana, niin nauti hyvä nainen nyt yksinolostas :) Tsemppiä ja paranemisia :) Kyllä se miehes niiden murujes kans pärjää ja saavathan lapset nauttia isän huomiosta jos muuten on paljon pois kotoa duunin vuoksi :)

juuri kirjoitin vuodatuksen kellon perässä juoksemisesta. Minulle kokonainen vapaa viikonloppu on jotain sellaista mihin minullla ei tule olemaan ikinä mahdollisuuksia, joten rakas ystävä, yritä nauttia kerrankin kun sellainen eteen tulee. Kyllä aikuinen ihminen osaa lapsista taatusti huolehtia. Laiskottele ihan sydämesi kyllyydestä, sillä seuraava vapaa voi olla kaukana!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat