Vierailija

Kun on 175 cm ja paino alle 80 kg. Pelaa jääkiekkoa on tosi sporttinen jäbä, hyvärunkoinen, mutta onko liian pieni?

Sivut

Kommentit (38)

eipä tuo ole meille ollut mikään ongelma koskaan. Parempaa miestä tuskin mistään löytäsin ja meillä on kaksi ihanaa tyttöä jotka jumaloivat isäänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oma mieheni on 170cm, ja oikein hyvän pituinen :) Samoten urheilee paljon, pelaa kahta lajia aktiivisesti 6 iltana viikossa. Tosin en näe, että tuolla urheilulla on mikään pituutta kompensoiva merkitys, eikä pituutta (tai lyhyyttä) mielestäni tarvitse kompensoida.

Jos sinua haittaa miehen pituus, niin sitten hän lienee sinulle väärä mies. Älä aloita seurustelusuhdetta, jos moinen seikka sinua haittaa, et ole oikeasti hänestä aidosti kiinnostunut.

Kuulostat kovin pinnalliselta. Jos tuo sinua vaivaa, niin joo hän on liian lyhyt sinulle. Mutta todennäköisesti henkisesti paljon sinua isompi.

Aika tappi, mutta ah niin ihana! Olen aina ollut suuri fani.

Minä olen 176cm, joten mulle tuo Tomppa olis vähän lyhyt. Itse olen seurustellu 180cm pitkän miehen kanssa ja mua vähän kanssa ärsytti kun ei " voinut" käyttää korkokenkiä. Tosiaan aika pinnallista..

Taitaa ap:tä itseä haitata pieni pituusero eikä kavereita niinkään?

Vierailija:

Lainaus:

MUTTA voitteko uskoa että munkin kaverit joskus kuittailee mulle vaikka mieheni on 181cm pitkä ja minä 173cm!! kuulemma välillä näytetään samanpituisilta. No ehkä sit niin..

Tuo lyhyys vaivasi niin paljon, että jätin ihan mukavan ja hyvän miehen. Tunsin itseni jättiläiseksi ja eipä tuntunut kovin naiselliselta olo, kun mies mahtui suunnilleen kainalooni..;)

Pidän siis pitkistä miehistä ja nyt olen naimisissa 186cm miehen kanssa;)

mies 177), eli käytännössä ollaan samanpituisia, mutta eipä se missään tunnu. Eikä kukaan kaveri ole kommentoinut asiaa, mutta enpä itsekään kommentoi kavereiden kumppaneiden ulkonäköä, vaan olen vilpittömän onnellinen, jos ovat löytäneet hyvän parisuhteen.

Onhan ap miehes kuitenkin sua pitempi! Jos ois lyhyempi, niin sit ehkä ymmärtäisin..

MUTTA voitteko uskoa että munkin kaverit joskus kuittailee mulle vaikka mieheni on 181cm pitkä ja minä 173cm!! kuulemma välillä näytetään samanpituisilta. No ehkä sit niin..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat