Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

meillä on nii maar perusteellisesti. aina saa kinata mitkä verhot laitetaan, vaikka pääpiirteittäin ollaan samaa mieltä niin välillä ottaa pannuun kun hän ostelee verhoja ja mattoja oman maun mukaan.

Kylppärissäkin on siniset verhot ja kalusteet, miehen lempiväri.

Kommentit (13)

Ei yleensä edes huomaa jos vaihdan verhot tms. On kuitenkin joskus ilmaissut, että pitää eniten vanhoista huonekaluista, joita meiltä löytyy.

Nyt teki kuitenkin poikkeuksen ja uuden littanan TV:n oston myötä meni ihan itse ostelemaan TV-tuoleja. Eivät nyt ihan olleet minun makuuni, mutta annoin touhuta rauhassa.

Välillä aikamoista vääntöä. :) Meillä on melko yhtenevä maku, mutta aina välillä mies asettuu periaatteellisesti jotain asiaa vastaan tai sen puolelle. Haluaa nurkkaan kaksimetrisen täytetyn karhun (no ei sentään) tms yhtä nättiä ja käytännöllistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin tässä voi tulla ongelmia. Molempia mielyyttää estetiikka ja pidämme kaikesta kauniista, mutta joskus menee maut ristiin. Mutta oikeesti aika pitkälle päästään yhteisymmärrykseen, onneksi.

ap.

päivän parhaat naurut. MUN mieskö kiinnostunu sisustamisesta.... ei todel.. reps kops......niin perusäijä et se ei huomaa vaikka sisustasin olokkarin mustaksi.

mutta kun jostain syystä kiinnostuu jostain sisustukseen liittyvästä asiasta, sitä ei kestä erkkikään. Ongelma on lähinnä se, että minä olen miettinyt asian eri puolet valmiiksi jo todella pitkän ajan kuluessa ja huolella pohdiskellen ja sitten kun hankinta pitäisi tehdä niin hän alkaa päsmäröidä ja kyseenalaistaa kaiken, vaikkei aiemmin ole koko asia kiinnostanut ollenkaan (mitään mielipidettä ei ole saanut vaikka on yrittänyt kuinka monta kertaa asiasta kysyä). Tämä yhtäkkinen kiinnostus vielä ilmenee juuri sillä hetkellä, kun olemme jo esim. huonekalukaupassa ostamassa kyseistä juttua.. Arrrrgh!

koti ei ollut mikään musta-puna-rosteri, vaan lämminhenkinen, paljon suvun vanhoja tavaroita sisältävä. nyt antaa mun määrätä sisustamisessa aika paljon, mutta silti häneltä tulee tosi hyviä ideoita, ja omaa taiteellista silmää mua enemmän. olemme aina kolunneet yhdessä kirpputoreja ja huutokauppoja. ikeaan en häntä saa = )

Haluaisin nykyiset kukalliset olkkarinverhot vaihtaa toisiin, mutta mies murisee että hän pitää niistä. Ja matot meille tarvitaan kuulemma uudet ja sohvat ja kirjahylly. Kesämökin oston jälkeen siinä on herännyt yllättävästi timpuri ja sisustussuunnittelija. Murahtelee sisustusohjelmien aikaan että näitä " akkojen ohjelmia" mutta jos lapset mölyää niin " Hiljaa, mä en kuule mitä se sanoi!"

Appiukko on yllättävän hyvä sisustaja. Ollakseen niin sovinisti mies.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat