Vierailija

Mies on raivona, en kerta kaikkiaan halua lainkaan seksiä, ei tee ollenkaan mieli - tätä on kestänyt yli vuoden. Iltaisin väsyttää, mies sanoo että jos tekee mieli seksiä niin sitä haluaa oli väsynyt tai ei. Aina riidellään seksistä. Olen alkanut karttaa kaikkia miehen kosketuksia, ahdistaa, heti tuntuu että seksiä vaaditaan, mutta kun en HALUA!

Kommentit (4)

Onko sinulla yhtään aikaa itsellesi? Hemmotella itseäsi? Olla nainen?

Minkälaista kohtelua haluat naisena? Minkälaisesta seksistä tykkäät? Mikä sinut sytyttää? Oletko romanttinen?

Istukaa nyt hyvänen aika alas ja miettikää yhdessä miten voisitte yhdessä vietellä sinut ;)

Riiteleminen ei ainakaan vie tilannettanne eteenpäin, päinvastoin. Ja painostaminen vie tosiaankin loputkin halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lopulta sitten erosimme. En vaan enää rakastanut/arvostanut exääni ja kosketuksin tuntui oksettavalta. Jälkikäteen asiaa analysoineena, minulla haluttomuus johtui siitä JATKUVASTA vonkaamisesta, vihjailusta. Ja se, että meillä oli kaksoset ja mies aina töissä, olin aivan uupunut heidän kanssaan ja sitten kun vihdoin nukahtivat illalla, olisi pitänyt alkaa miellyttämään miestäni.

Nyttemmin on halut kyllä palanneet :). Se pikkulapsiaika on todella puuduttavaa, jos on huonosti nukkuvat lapset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat