Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ei ne vaan tipu vaikka teen mitä.

Kertokaas vinkkejä millä saisin pudotettua pari kiloa?

Käyn salilla 3xviikossa ja nyt aloin polkea kuntopyörää muina päivinä 45min.

Kommentit (7)

Itse asiassa päinvastoin: liikunta lisää ruokahalua. Joten jos todella haluaa LAIHTUA eikä kiinteytyä, niin pitää keskittyä ruokavalioon ja katsoa mitä suuhunsa pistää. Liikuntaa on tietty hyvä harrastaa siinä samalla.

Olen siis 158cm pitkä eli pudotan painoa vaan sen takia, että olisin itse tyytyväisempi kroppaani.

Minustakin alkaa pikku hiljaa tuntua siltä ettei se paino tipu ellei tosiaan " näe nälkää" , mutta tällä hetkellä se ei varmasti onnistu, mutta yritän vapun jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pyörällä noi sali matkat, yhteen sunntaan menee puol tuntia jos ajaa kovaa.. ja sit viel kotona täytyy polkea tota kuntopyörää muutamana päivänä viikossa.

ap

ja ole rehellinen, syö samalla lailla kuin tähän asti.

sitten vaan analysoimaan; mitä syöt liikaa, mitä liian vähän, saatko kaikki hyvät rasvat, proteiinit.. onko liikaa nopeita hiilareita.

paljonko on muuten pituutesi? eli onko todella tarvetta olla laihempi.

Minä suosittelen, että lisää aerobista liikuntaa. Eli kun menet salille, niin tee alkulämmittelyt 10 min, treenin puolivälissä tee 15 min sykkeen kohotus ja lopussa vielä 15 min loppurutistus. Syke 140 ja varmasti putoaa paino :). Lisäksi jossain vaiheessa tein niin, että joka toinen kerta vedin salitreenin ja sitten joka toinen kerta käytin kuntopyörää, crossaria jne yht. 60 min putkeen laitteita vaihdellen.

Näillä tuli tulosta nopeasti, suosittelen!

ja tiedän kokemuksesta että se lähtee vain nälkää näkemällä :-) Juuri nää viimeiset kilot melko hoikalla ihmisellä on sitkeimmässä eikä mikään pieni ruokavalion kevennys tai liikunnan lisäys näy missään. Olen aiemmin pudottanut pari liikakiloa vähentämällä radikaalisti syömistä (tai lähinnnä syömällä melkein pelkkiä kasviksia ja hapankorppua...) kuukaudeksi. Sama pitäisi tehdä nyt, mutta olen sen verran univelkainen ja masentunut musta asioista, että herkuista luopuminen tuntuu ylivoimaiselta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat