Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minulla todettiin kuukausi sitten PCO -munasarjat, jonka hoitoon sain Diformin sokeritautilääkkeitä.

Vauvakuume on kova ja toivon, että PCO:sta huolimatta pikkukakkonen saisi alkunsa aikanaan. Toista on nyt yritetty vuoden verran ja mieltä helpottaa nyt kun tietää missä vika piilee. Ensimmäinen lapsi sai alkunsa helposti, vähän yllätyksenäkin.

Miten on muiden PCO kuumeilijoiden laita? Miten vauvakuumeen on käynyt sen kanssa ja oletteko saaneet hoitoa munasarjojen toimintaan?

Haluaisin kuulla kokemuksianne ja ajatuksianne:)

Kommentit (2)

mulla todettiin pco kun oltiin yritetty kolmatta puoli vuotta. tätä ennen oli km. sain hoidoksi alkuun keltarauhashormoonia, jota söin puoli vuotta ja josta yksin ei apua, sain lisäksi clomifen 50mg 1x1, joista toka kierrolla tärppäs. nyt tämä poju jo ensi viikolla 5kk!! olen kuullut et diformiini auttaisi hyvin. Tsemppiä ja pikaistä tärppiä teille!!

-marrasmamma

Monella on siellä pco, ellei jopa kaikilla. Suurin osa odottaa nyt vauvoja, mutta kuumeileviakin on. Kokemusta siis riittää. Monella on toimineet Clomifenit. Myös minulla. Viides kierto toi plussan (en tosin syönyt peräkkäisissä kierroissa niitä, koska välillä tehtiin munatorvien aukiolotutkimus ja verikokeita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat