Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ergoa meillä ei ole, mutta ajattelin jos vuokraisin.

Kommentit (9)

Santorinilla ollaan oltu ennen lasten syntymää, upea paikka ja tosiaan kyllä paljon korkeuseroja, rappuja yms. eli rattaiden kanssa hankalaa.

Mitä tuohon 12kilosen kantamiseen tulee - KYLLÄ JAKSAA ja Ergolla vielä tosi hyvin! Meidän pojat on molemmat painaneet 1v. reilu 12kg, esikoisen vikat reppureissut oli n. 15kg (2v.), selässä kannettiin, sen jälkeen pituus ennemminkin alkoi rajoittaa... Nyt kanniskelen 1,5v ja 13,5kg kuopusta Ergossa. Tietty oma haasteensa mennä sitten ylös alas Santorinilla, se kun tuntuu haasteelliselta ajoittain ilmankin tuota lastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän se paina mitään, kokeilette. Käytättekö muuten ergoa? Kannattaa treenata, lapsi ei heti viihdy siinä jos ei ole tottunut.

12 kg jaksaa hyvin kantaa, moni 1 v painaa sen verran :)

Painorajahan on siinä 27 kg, ja 4-vuotiastakin voi kantaa, eli nou hätä.

Ja mulla oli se myös esikoiselle vielä mukana, kun hän oli jo yli kolmen. Kätsä se on, muttei kyllä kiva enää kovin painavan kanssa. MInä en ainakaan jaksa kantaa, sanokoot mitä sanovat.

muka itsekin voisi kantaa? toki kiva jos voi vuorotella esim. isän kanssa. selässä ei tunnu painavalta ja lapsi näkee hyvin ja siksi yleensä viihtyy.

kannattaa treenailla ennen matkaakin, jos vuokraatte repun, niin ottakaa viikko-pari ennen matkaa jo käyttöön.

tarvitsekaan olla kuin satunnaisesti kyydissä. Aika paljonhan jo itsekin osaa kävellä. Kyytiin kannattaa ottaa jos on esim. paljon autoliikennettä ympärillä tai jos väsähtää yhtäkkiä kesken reissun.

Ei lähtökohtaisesti, vaan tarvittaessa.

Vierailija:

Lainaus:

Kätsä se on, muttei kyllä kiva enää kovin painavan kanssa. MInä en ainakaan jaksa kantaa, sanokoot mitä sanovat.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat