Vierailija

En haluaisi syödä mitään hormooneja joten kondomit taitaa olla ainoa vaihtoehto. Tottuuko niittenkään käyttöön koskaan, eihän nekään kovin mukavia ole?

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

ja tuloksena on kaski ihanaa lasta.. Sen jälkeen emme enään ole sultaneja ostanut... Muut on kestänyt paremmin.

Lopetin pilsut todistaakseni Gynelle et tartten kohdunpoiston runsaitten kk takia. en tarvitse enenmpää lapsia, kuukautiset katoaisi, mut munasarjat tuottaisi hormoneja. Suvussa kaikilla 50 kohdut pois myomien tms takia.

edessä olisi kumminkin.

Äiti 35 vee

käy pesulla yhdynnän jälkeen???!!! multa ei ainakaan valu mitään seuraavana päivänä, enkä myöskään haise.. kondomeja emme käytä..

Tottuu ja tottuu. Ei ne minusta epämukavia ole. Tosin jotkut merkit aiheuttaa kutinaa ja kirvelyä emättimessä. Perus Sultan näyttää sopivan.

Plussaa on se ettei tarvitse " valua" seuraavaa päivää. Minä en erityisesti tykkää siemennesteestä sisälläni.

En myöskään halua7siedä hormoneita. Kumi on ihan jees ja musta kiva, koska siisti. Ei jää lakanat likaisiksi :)

Varmat päivät toimii meillä (3v kokemus, samoin kuin keskeytetty) Ja olen raskautunut kaksi kertaa ekasta kierrosta sillä, että laskin oviksen. Joten mulla varmat päivät ok.

Joutuuhan sen kanssa vähän touhuilemaan, mutta toisaalta se on siisti tapa ja myös pidentää miehen kestävyyttä.

Pillerit eivät minulle sovi, kierukan olisin ottanut mutta sen laitto epäonnistui julkisella puolella, enkä viitsi tällä hetkellä laittaa vähiä rahojani yksityiseen. Piuhoja en todellakaan halua katkaista, sillä toivoisin tulevani vielä raskaaksi.

raskaus siis ei oli katastrofi. Mutta tosiaan, ikinä ei ole kumi mennyt rikki ja takana noin 15 vuotta käyttöä. Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi harvinaisen sivuvaikutuksen takia. Saan pillereistä jalkoihini kyhmyruusuja, isoja punaisia kutisevia läikkiä (10xhyttysenpuremat). Äidilläni ihan sama juttu. Ja tavallista kierukkaa en halua, pelottaa runsaat kuukautiset.

mitkään pillerit/laastari/renkaat ei sovi ja kierukkaa ei laiteta kun ei oo vielä lapsia. Me ollaan nyt pari vuotta käytetty kortsua ja mun mielestä on ihan hyvä ja toimiva ehkäisykeino eikä se ainakaan meillä oo tappanut tunnelmaa ku ollaan hommailtu.

Lapsi nyt 10 kk ja toista tarkoitus alkaa yrittämään vuoden sisällä. Imetin lasta 9 kk ikään, ja sinä aikana kondomi toimi ehkäisynä. Nyt en viitsi lyhyttä aikaa syödä pillereitä kun yritys saattaa alkaa vielä tämän vuoden puolella. Sitäpaitsi en pidä pillereistä, vähentävät seksihaluja ja aiheuttivat masennusta/mielialanvaihtelua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat