Vierailija

päälle siellä Helsingissä? Teille tyhmille on tehty monet liikennevalot ja silti ette osaa ajaa.

Kommentit (11)

Lapset, iäkkäät ihmiset ja naiset pyöräilevät. Se on siis myös " vähävaraisten" liikkumiskeino. Yhteiskunnan pitäisi suosia pyöräilyä kaikin keinoin, mutta se on valitettavasti jäänyt puolitiehen. Monesti pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden väliset ristiriidat johtuvat siitä, että pyöräilijöille ei ole järjestetty kunnon reittejä kulkea.

Terv. Autoilija ja pyöräilijä, ylpeämpi viimeksimainitusta.

Vierailija:

Lainaus:

vaikka kävelisi miten nopeasti, silloinko jalankulkija on myös ns " vapaata riistaa" ajaa päälle?

Sille, joka vihasi yksityisautoilijoita: Minä vihaan pyöräilijöitä, voiko enää röyhkeämpiä ja taidottomampia ihmisiä liikenteessä olla? Ajokortin suorittaminen ei olisi heillekään pahitteeksi...

kun ihmiset on vielä keskellä suojatietä. Ilmeisesti nää aiemmat näsäviisastelijat ovat valmiita ajamaan niissäkin " punaisia vastaan" kävelevien päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka kävelisi miten nopeasti, silloinko jalankulkija on myös ns " vapaata riistaa" ajaa päälle?

Sille, joka vihasi yksityisautoilijoita: Minä vihaan pyöräilijöitä, voiko enää röyhkeämpiä ja taidottomampia ihmisiä liikenteessä olla? Ajokortin suorittaminen ei olisi heillekään pahitteeksi...

Ajellaan punaisia päin, vaikka näkee, että lapsia odottamassa tienylitystä. Jos mun ensi vuonna kouluun lähtevä sen takia jää auton alle, mä vannon, että etsin käsiini sen yliajajan ja revin siltä sisälmykset ulos, kun se on vielä hengissä. VIHAAN yksityisautoilijoita niin paljon. Ei ole yhtään kertaan vielä meidän liikennevaloissa pysähdytty edes punaiselle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat