Seuraa 

Itselläni olisi edessä 20 kg pudotus. Motivaatio alkaa pikkuhiljaa löytyä, joten voisi olla otollinen ajankohta aloittaa. Olen kärsinyt kohta kaksi vuotta pahemmanlaatuisesta iskiasvaivasta, joka rajoittaa liikkumista melkoisesti. Nyt minulla kuitenkin on henkilökohtainen kuntoutussuunnitelma, mutta kävely on oikeastaan ainoa pienten voimistelujen lisäksi, joita pystyn tällä hetkellä tekemään. Joten lähestulkoon pelkän ruokavaliomuutoksen voimin pitäisi lähteä liikkeelle. Ja kaikki mahdollinen apu ottaa käyttöön.

Kommentit (3)

Itse ostin reilu kuukausi sitten Ikivireästä Valmarin juomaa ja uskoisin sen auttaneen painon pudotuksessa. Kuukaudessa paino on tullut aika kivuttomasti pari kiloa alas. :) Vatsantoimintaa tuntuu myös rauhoittaneen. Kannattaa ehkä kokeilla. Maku on aika inha, mutta nyt jo maistuu hyvältä.

Voihan olla, että on vain poistanut nesteitä, sillä turvotus ei enää selvästi iltaisin ole niin paljon, mutta hyvä sekin on. Lisäksi allekirjoitan tuon makean nälän katoamisen, ihan uskomattoman vähän on tehnyt mieli makeaa aloituksen jälkeen!

Googleta nimellä, niin pääset kotisivuille.

Naanuli

Itse olen kanssa nähnyt sanomalehdessä sen mainoksen ja kiinnostaa... kromin syöminen 1,5 kk ajan ei ole vienyt makeanhimoa juuri minnekään :(

-pupsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On ihan kamalan makuista :) Mutta kohtuullisen edullista, oliskiko ollut n 6e/plo.

Jos haluaa säännöllistä vatsan toimintaa, suosittelen pellavansiemenrouhetta. Löytyy ihan tavan ruokakaupoista ja on halpaa, alle 2e iso pussi. Sitä sitten aamulla 2rkl jogurttiin/puuroon ja johan auttaa vatsan toimintaan. Tehosi mulla jopa raskausaikana, kun kaikennäköiset apteekkituotteet ei.

Lisäksi siinä on jotain (en muista mitä) hyödyllisiä rasvahappoja.

Kromia olen syönyt, mutta en huomaa vaikutusta makeanhimoon millään lailla. Siihen itsellä toimii säännöllinen ruokailu (=tasainen verensokeri) niin ei tule himoja. Heti jos ruokailuissa joustaa, se kostautuu karkkihimona.

Kannattaa netissä pyöriä ja tutkia noita ravintoasioita ihan kunnolla. Kalorilaskuri.fi sivuilla pystyy laskemaan päivittäsiä kalorimääriä ja rekisteröitymällä saa käyttöönsä laajemmankin palvelun.

Jos sinulla tosiaan on tuo syöminen se juttu, jolla painoa pudotat, kannattaa ihan oikeasti pikkuhiljaa omaksua se oikea tapa syödä. Se on kamalan vaikeaa, mutta lopupeleissä se kuitenkin palkitsee paremmin kuin mikään muu.

Itse olen ollut ikuinen laihduttaja ja olen kokeillut dieetin jos toisenkin, mutta ainut jolla päästään tuloksiin on ruokailutottumusten muutos. Tietysti liikunta ja sinun tapauksessa vaikka se on vähäistä, niin aina parempi kuin kokonaan liikkumatta :)

Jaksan vaahdota tästä asiasta, koska se toimii. Kesäkuussa painoin juuri synnyttäneenä 83kg, tänään 61kg. Hetkeäkään en ole kärvistellyt nälässä tai joutunut muutenkaan laihduttamisen vuoksi kärsimään. Paitsi jos karkkihimo silloin alussa kidutukseksi lasketaan :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat