Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

onko kellään kokemusta tällaisesta opiskelumuodosta? itse olen 3 lapsen äiti ja päässyt nuorten koulutukseen mutta sopisiko tämä opiskelumuoto sittenkin paremmin minulle? kaipailen muiden kokemuksia...

Kommentit (2)

Minä opiskelen työn ohessa yliopistolla, mutta ihan muiden opiskelijoiden mukana normaalissa päiväkiintiössä. Omalla alallani olisi ollut mahdollisuus monimuotokoulutukseen, jossa lähiopetus olisi ollut työpäivän jälkeen iltaisin 16-20 ja lauantaisin. Itse kuitenkin halusin normaalikiintiössä sisään, koska mieheni työvuorojen takia, olisi iltahoito ollut tosi hankala järjestää.

Nyt siis olen töissä noin 8-12/13 ja iltapäivän yliopistolla ja aina ennen 17 hakemassa lapsia, eli aika haipakkaa tämä elämä on. Kaikki kotona tehtävä työ jää sitten iltoihin kun lapset nukkuvat.

Jos sinulla 3 lasta, uskoisin, että jos mahdollisuus täyspäiväopiskeluun, niin huomattavasti mukavampi opiskella päivisin kun lapset hoidossa/koulussa. Riippuu tietysti hirveesti miehestä ja perheen aikatauluista. Itse koen, että jos olsin vielä illat/viikonloput poi, ei perheellä olisi yhteistä aikaa koskaan.

Terv. Sanki ja lapset 2v, 5v, 8v ja 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat