Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olisi mukava asunto tarjolla mutta se on aika lähellä junarataa. Ei siinä nyt ihan hirveä liikenne taida olla lisääntyvää liikennöintiä kuitenkin.

Mitä olet mieltä? Millaisia kokemuksia?

Kommentit (12)

Riippuu varmaan radasta, ja rataosuudesta. Me asutaan siis tehtaan radan varressa, lähellä sitä kohtaa jossa vaunuja vaihdellaan letkasta toiseen, ja vetureina on käytössä dieselveturit. Katso ainakin että ratapihalle on matkaa PALJON.

mun lapsuudenkoti oli radan vieressä. kyllä minua häiritsisi asua radan lähellä. se ääni ei ole mikään nautinto kun on kesä ja olis kiva olla ulkona. nyt aikuisena sitten arvostan asunnossa juuri eniten sijaintia ja maisemaa....eikä ole mikään kiire tehdä talokauppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä ihmeessä sellaiseen paikkaan muuta, meillä ainakin havaittavissa öisinkin talon tärinää, kolinaa junaradalta ja junan pillien vingutuskonsertteja. Argh!

Mutta esim tuolla Pohjanmaalla ja muuallakin junat menee TOoosi lähellä omakotitalon pihoilta joissa onlapsia (leikkimökkiä, hiekkistä ja muita leluja pihalla) ja ei aitaa ollenkaan tai olematon aita -->> IIIiiik mä en voisi asua niin, koko ajan olisi kamala huoli ja jonkinlainen turvattomuus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat