Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (29)

En kyllä muista aikaa sen tarkemmin. Sukulainen pesi kätensä sadevedellä ja sai ihan hirveän ihottuman joka ei parantunut sitten koskaan. Kukaan ei tietenkään ottanut kantaa tuohon säteilyasiaan mutta omituista siinä taudissa oli että siihen ei tehonnut mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

katsomassa joko yo-tulokset on tulleet. Kun odotin linja-autoa kotiin alkoi vähän piskotella vettä. Mutta iltapäivällä olin vielä vähän ulkona, kun oli aika lämmin päivä.

onnettomuushan oli sattunut lauantaina.

Vierailija:

Lainaus:

katsomassa joko yo-tulokset on tulleet. Kun odotin linja-autoa kotiin alkoi vähän piskotella vettä. Mutta iltapäivällä olin vielä vähän ulkona, kun oli aika lämmin päivä.

muistan hämärästi vanhempieni harmitelleen, että jäi sienet poimimatta tänä vuonna. En muista että mitään paniikkia tai kieltoja olisi ollut.

olin silloin 18v ja kunnon juhlaa vietettiin ulkona sateessa, ja meitä oli ainakin 5 henkeä joilla seuraavana pvnä ihmeteltiin miksi oli rakkuloita suussa, sittemmin selvisi miksi.

Niin minäkin. En muista tarkkaan, missä olin kuullessani tiedon. Sen muistan, että joskus tiedon tultua olin kävelyllä parhaan ystäväni kanssa ja uudet kevätkenkäni hiersivät jalkojani. Kun kuulen Tsernobylistä, ajattelen pakosti noita kenkiäni samaan aikaan kaiken kauheuden ja ajan lehtikuvien kanssa.

ulkomailla ja minä olin hoidossa mummilassa. Olivat siellä ulkomailla ihmetelleet ja päivitelleet kuinka uskaltavat tulla tänne laskeuma-alueelle...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat