Vierailija

Noniin, kotonakin treenaamalla ihan omalla kehon painolla ehtii vielä saada kroppansa kivasti kesäkuntoon. Tulkaahan mukaan, tänään treenataan JALAT!



Löytyykö jumppaseuraa??

Kommentit (11)

Nyt oli idea treenata kehon painolla koska kotona ei ole puntteja :) Jos olisi puntit niin sarjat olisivat lyhempiä, mutta nyt täytyy tehdä pidemmillä sarjoilla.

Siinä oli kolmen perusliikkeen jalka-/pepputreeni. Jos haluaa voi jatkaa vielä menemällä selinmakuulle jalat koukussa, ja nostelemalla peppua ylös " silta-asentoon" . Tuolla saa vielä kohdistetumpaa treeniä peppuun.



Huomenna ajattelin tehdä vatsa/selkätreenin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ota kirja- tai lehtipino ja laita kengät jalkaan. Nouse pinon päälle yhdellä jalalla ja tee ylös- alan pumppausliikettä niin kauan että alkaa tuntua (itselläni n. 25 toistoa). Ja sitten lajan vaihto. Näitä molemmille jaloille vähintään kaksi sarjaa, mielellään kolme.

Aloitetaan JALKAKYYKYLLÄ: Kyykkyyn-ylös kantapäät maassa, jalat hartioiden levyisessä haara-asennossa. Toistoja 20-30 krt jaksamisen mukaan. Ja näitä sarjoja 2 kpl.

tehdään vähän toisenlaista kyykkyä:



Kyykkyyn tultaessa kantapäät nousevat ylös. Tähän liittyy myös käsiliike: lähde liikkeelle kädet nostettuna suoraan eteenpäin rintojen tasolle - kyykistyessä kädet laskeutuvat alas - ja ylös noustessa nostetaan takaisin ylös. Hengitetään niin että kyykistyessä vedetään ilmaa sisään ja ylös noustessa puhalletaan ulos.



Tämä on vähän monipuolisempi, hieman pilates-tyyppinen treeni. Näitäkin kaksi sarjaa ja tuo 20-30 toistoa per sarja.





p.s. Sinulle joka halusit sisäreisiä, tee kyykkyä niin että jalkaterät hieman ulospäin " auki" .

20 kilon painot syliin -vaikka kersa syliin! Ja kyykkyjä!



Eikä 20-30 vaan PIRULAUTA niitä MAX 7, niin että ne vikat satuttaa.



Vaunukävelylle ja reippaasti. Mutta syke ei saa nousta liikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat