Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mua niin sieppoo.. Tänään pitäis viedä saakuran vaihtovaatepusseja sinne. Siis semmosia ihan perus kasseja joissa voi märkiä vaatteita raahata kotio.

Eipä ole ennen sitä tajunneet vaatia! :(

Sivut

Kommentit (49)

ymmärrän täysin,että lapsen henkilökohtaiset tarvikkeet toimittaa vanhemmat. Esim. nuhaisen lapsen nenäliinat kuuluisi tuoda. Moniko niitä tuo? Kulukorvaus todella pieni,ei aina riitä edes ruokaan ja omasta palkastani laitan loput. Myös askartelutarvikkeet maksavat,niitä ei saa ilmaiseksi. Miettikää mitä olisitte valmiit naapurin lapsille ostamaan jos käyvät teillä leikkimässä. Varmasti myös saatte työpaikoiltanne tarvikkeet työnne tekoon,ETTE OSTA NIITÄ OMALLA RAHALLA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaihtovaatteita saatika pusseja. Ei kura vaatteita, ei mitään. Kun pissa vahinko sattuu tai ulkona sataa pysymme kokoryhmän kanssa sisällä. Ei todellakaan ole mukavaa! Asiasta olen valehtelematta sanonut 100 kertaa. Ja minun komeroissa ei ole tilaa varavaatteille jotka olisin itse hankkinut!!

Mutta sulle: Meillä on talolaina seuraavat 23 vuotta, autolainaa 3 vuodelle, opintolainoja 5 vuodeksi molemmilta, sit roskat, ruuat, vaatteet, bensat töihin, 2 kertaa lastenhoitomaksut.

Ap

Olen myös sanonut vanhemmille, että laittavat " hedelmä" pusseja hoitokassiin jossa voin sitten laittaa likasia kotiin. Nenäliinat myös kuuluu vanhempien tuoda ja samoin vaipat. Kaikki muu me hoitajat ostetaan ja ikävä kyllä usein omalla palkalla kun kulukorvaus ei riitä. Jotku vanhemmat ovat tehneet pieniä liinoja nenäliinaksi, jotka sitten päivän päätteeksi laitan likapussiin ja menevät kotiin pesuun.

Vaan niistä pusseista. On ollu talon puolesta, mutta nyt meinaa että viedään niitäkin.

Vitut maksan yksityiselle ylimäärästä rahaa jos joka saakelin asia mitää itse raahata; nenäliinat, vaipat, vaihtovaatepussit. Iiiihan kaikki.

Ja ajatella miten jokkut paikat PESEE pissatut vaatteet ja ne saa kuivina mukaan.. :(

Ap

Jos olisi kysymys siitä, että lapselle pitäisi ostaa vuode päiväkotiin, ymmärtäisin mesoamisesi, mutta että pusseista...

Vie sinne semmoinen kankainen jumppapussi jossa sisus on muovitettu. Voit käyttää samaa pussia aina uudelleen. Eikä mene raha hulkkaan kun lapsi voi sitten koulssa käyttää sitä voimistelupussina.

Tässä paikassa on kerran viikossa koko porukan askartelupäivä. Muuten isommat lapset menee seurakunnalle askarteleen.

Lapsilla on lelut ulos ja sisälle. Sielä leikitään, loruillaan, lauletaan. Askartelua on aika vähän kun ajattelee koko viikkoa.

Kunta maksaa askartelut. Liima, värit ja kartonki ei paljoa maksa. Itse olin aikoinani seurakunnalla lastenkerhonohjaajana ja sielä oli vaikka hurumykket roinaa jolla askarrella. Se ei maksa ja riittää. Yksi liima tuubi kestää tosi kauan.

Miten ihmeessä perusjuttujen hankkiminen kuten roskapussit voi korottaa maksua? Ne isommat lapset ei tee pissapyykkiä, pienemmillä ehkä kerran vuodessa tulee ohivuoto.

Ap

meillä vanhemmat on tehny talkoilla palapelit sun muut, verhot jne ja yleensä ilolla. jos joku ei ehdi niin ei ehdi mutta yleensä osallistuvat ilolla

Te vai maksatte joka asian joka hoitopaikassa pullahtaa mieleen.

Se vaatepesu on ihan kunnallinen ihme! Mitään luxusta ei yksityiseltä saa vaikka maksaa enempi.

TOISINPÄIN: ei sen talouden pitäis yksityistä hoitoakaan kaataa! Juuri rahan vuoksi lapset hoitoon viedään. Se paikka saa kuitenkin voittoa joka kuukaudesta ja kehtaa inistä jostain euron maksavasta pussikääröstä. Ei käy, en muuten vie.

Ap

Seuraavan kerran pistän kyllä paketin mukaan jos on nuhaa... Askartelutarvikkeita voisin kyllä viedä kanssa. Meillä on aivan ihana pph ja onneksi kaikesta tämmöisestä voidaan sopia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat