Vierailija

Olen nuori pienen lapsen äiti. Suhteeni mieheen vaan kasvoi lapsen synnyttyä. Rakastan miestäni ja pidän elämästäni tällähetkellä, mutta mieheni ystävä on muutaman kerra ollut meillä. ja olen ihan totaalisen rakastunut häneen.

Yleensä mieheni kanssa seksiä harrastetaan 3-4krt viikossa mutta sekin määrä on vähentynyt 1... ja se ei johdu minusta vaan miehestä.

Muutenkin olen unelmoinnut muista miehistä.

Mitä teen?? en tahdo menettää miestäni, minun " fantasioiden" takia..

Onko kellään kokemuksia???

Kommentit (2)

Päinvastoin uskon, että ihmisille tekee hyvää fantasioida. Kaikkea saa ajatella, mutta niistä ei kannata puhua miehelle, joka voi ymmärtää ne väärin. En pidä pahana sitäkään, että sängyssä välillä kuvittelee miehensä tilalle vaikka Antonio Banderaksen. Niin kauan kuin fantasiat ovat salaisia fantasioita, ne eivät satuta ketään. Eri asia on, jos ryhdyt niitä toteuttamaan ja silloin miehen kaveri on vihoviimeinen jota suosittelen - siinä loukkaat miestäsi pahemmin kuin vieraan kanssa.

Meillä kävi vähän samalla tavalla, pieni ihana tyttö syntyi, mies on kuin unelma, josain vaiheessa ilmeisesti aloin kaivata taas vapauttani (menin 18 kesäisenä naimisiin mieheni kanssa), nyt olen siirtynyt ajatuksista tekoihin.... hävettää myöntää ja varsinkin kun rakastan miestäni ja lastani ja en halua menettää heitä, mutta kuitenkin tuo vieras mies on niin paljon minulle nykyään, tunteita on ja halut ovat molemmin puolisia. En suosittele tekemään samaa virhettä, joka päivä mietin että mitä jos mieheni saa tietää ja jättää mut, ja kuitenkin tuo toinen mies on yötä päivää mielessäni!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat