Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuukausi sitten kävin saman vaivan takia lääkärissä (silloin käveleminen oli vieläkin tuskaisempaa kuin nyt); pistivät kipupiikin ja rentouttavan piikin, ei apua. Apteekista Tramalia ja Sirdaludia; ei apua. Hermot menee kohta tän säryn takia mutta en viitsi särkylääkkeita napsia kun eivät auta. Yhdelle niksauttajalle soitin mutta oli tietenkin just lomalla... Kokemuksia/kommentteja, kiitos.

Kommentit (8)

Mutta kerronpa sinulle oman tarinani: Olen aina kärsinyt alaselkävaivoista. Sitten aloin itse tutkimaan netistä, ja törmäsin lauseeseen, jossa sanottiin että " lähes aina alaselkäkivut johtuvat lantion alueen liian tiukoista lihaksista" .

Aloin venyttämään niin pakaralihasta, reisilihaksia sekä lonkan koukistajaa. Venytin varmaan tunnin ajan päivittäin. Kolmen päivän jälkeen kivut hävisivät. Jatkoin venyttämistä muutaman viikon ajan. Kivut eivät ole ikinä tulleet takaisin.

Jos joskus pientä raisitusta tuntuukin, niin puolen tunnin venyttely auttaa.

Avasin vain keltaiset sivut ja valitsin sieltä summamutikassa osteopaatin. 50 euroa oli kertamaksu ja se tosiaan riitti kummallakin kerralla. Käynnin jälkeen olo helpotti jo paljon mutta kunnolla selkä oli parantunut vasta parin viikon jälkeen. - Jälkimmäisellä kerralla olin aika paksusti raskaana, mutta hoito onnistui silti. Eikä se satu. Osteopatia on " nikamanniksautusta" mutta hellävaraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

magneettikuvaukseen. kallista on mutta jos on esim vakuutus niin 400 e pärjää. muuten noin 1200 e. oletko kokeillut kortisoonipiikkejä, itse otin niitä 3 kpl ja katsotaan nyt säästytäänkö leikkaukselta.

kortisoonipiikit veivät kivun samantien mennessään

Ap uskoo että venyttelyllä saa vaivat pidettyä loitolla mutta nyt selkä niin kipee ettei uskalla/kärsi venytellä. Onkohan tuo osteopaatti sama kuin niksauttaja...? Johonkin päin tässä on kohta otettava yhteys...

Särkylääkkeitä kantsii silti mielestäni käyttää, jotta vaiva ei entisestään pahene. Jotkut lääkärin määräämät selkäkipulääkkeet ovat mulla olleet tehottomampia kuin tavallinen ibusal.

Itselläni ajoittain selkäkipua. Kävin viimein röntgenissä vähän aikaa sitten, ja löytyi alimman nikaman kuluma ja välilevyn ohentuminen. Sitä en tiedä, miten tästä eteenpäin...Täytyy ottaa selvää kun kerkiää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat