Vierailija

Tahtoisin tehdä jotain hiuksilleni mutta en tiedä mitä. Väriin olen tyytyväinen. Hiukseni ovat pitkät ja aika paksut. Nyt ne on olleet jo vuosia kerroksittain leikatut, ja usein kuivaan ne pää alaspäin "puristelemalla", että saan niihin lisää tuuheutta. Tämä kampaustyyli on toiminut hyvin, mutta nyt olen vain totaalisen kyllästynyt. Pituudesta olisin valmis luopumaan n. 8 cm mutta mieheni tahtoisi että säilytän pituuden...

Tahdon jotain muutosta, ja tahdon että hiukseni ovat tuuheat. Olen miettinyt permanenttiakin, mutta en tahdo pientä kiharaa, mieluummin jotain laineita vain.

Ehdotuksia?

Kommentit (12)

En näytä hyvälle!

Olen samaa mieltä, että ennemmin enemmän kerroksittain ja reippaasti erivärisiä raitoja. Sillä jo saa enemmän rakennetta tukkaan.

Älä tosiaan laita permanenttia! Mulla on luonnostaan kiharat hiukset, ja voin kertoa kokemuksesta, että miitä ei saa ikinä mitenkään laitettua. Älä kuuntele miestäsi, sun hiukset ne on! Ja ne kasvaa kyllä takaisin jossain vaiheessa! Mene kampaajalle, sano että haluat max 8cm pois ja anna muuten vapaat kädet! Jokin sävyte voi myös piristää kummasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä "kasva ulos". Hiukseni on lyhyet, rasvoittuvat, raskaat ja paksut. Otan aina syksyisin tyvipermiksen niin rasvoittuminen helpottuu ja selviän pipokaudesta ilman lättätukkaa. Permis tehdään kaikkin isoimmilla rullilla ja se tekee hiukset vaan ilmaviksi ja pöyheämmiksi mutte YHTÄÄN kiharoiksi.

tyvipermis on omiaan lyhyisiin tai korkeintaan puolipitkiin hiuksiin hiuksia kohottamaan ja antamaan ryhtiä. pitkissä ja paksuissa hiuksissa on niin paljon painoa, ettei kannata. t. kampaaja

kokeile ennemmin vaikka uutta väriä, tai hiusmallin, esim. otsatukan muuttamista. käy kampaajalla keskustelemassa vaihtoehdoista, helpompi ehdottaa mikä sinulle sopii jos näkisi asiakkaan.

että otan vaaleampia raitoja sekä kerrostan enemmän. Pituudesta max. 5 cm pois.

Noista permiksistä tulis varmaan aikamoinen riippakivi sit kannettavaks. Viimeksi kun mul oli permis, loppuajan sit aina suoristelin sitä.

Nyt ku vielä tietäs, missä leikkauttas... en asu Suomessa.

ap

raidat,

vielä enemmän kerroksittain.

Etsi hyvä kampaaja ja kerro sille toiveesi. Tai käyt vaikka parissa kampaamossa kyselemässä, mitä voisi tehdä ja sitten varaat ajan siltä, joka tuntuisi suntyylisimmältä.

mieheni jätä minua jos leikkaan 8 cm pois... mutta onhan se kiva jos sekin tykkää hiuksistani. ;)

Hmm, raitoja olen kyllä myös harkinnut...

Mulla on aikaisemminkin ollut permanentti, ja olin sillon ihan tyytyväinen... Aika laittaminen näissä nykyisissäkin on, sen verran on loivaa lainetta että en esim. koskaan voi vaan antaa kuivua itsekseen.

ap

vähän pelottaa, kun voin kuvitella et se ei näytä kivalta kun se kasvaa ulos...

Onko kellään kokemuksia jostain kevyestä lainepermiksestä?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat