Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyselee hän, joka äsken pimahti totaalisesti...

Koko aamupäivä on ollut taas yhtä, no sitä itseään, 2- ja 4-vuotiaiden kanssa.

Viimeinen niitti oli se, kun vaihdoin nuoremmalle vaippaa ja hän rimpuili ja pyöri, eikä hommasta tullut mitään. Sitten kun ei muu auttanut, tenava alkoi kirkua. Sitä tekee usein ja mielellään, ja se on aivan kamalaa. No, minulla napsahti. Karjaisin itse oikein kunnolla takaisin. Lapsi parka katsoi minua hölmistyneenä ja alkoi tietysti parkua. En ihmettele, ei ollut kaukana itseltänikään.

Nolottaa ja hävettää.

Selitin tilanteen lapsille ja anteeksi tietenkin pyysin. Eipä tarvitse enää ihmetellä, jos kuopus karjuu...

Kommentit (14)

Lipsahti vaan niin totaalisesti, kun tyttö on NIIIIIIIN rasittava aamuisin plaratessaan vaatekaappiaan ja valittaessaan ulkonäköään, finnejään oletettuja läskejään etcetc... Etenkin kun tyttö on todella kaunis, mitä nyt muutama näppy ja pehmeyttä lantion seudulla, joka kuuluu asiaan ennen pituuspyrähdystä...

Harmittaa, että välillä pinna katkeaa niin totaalisesti :-/

joka huutanut pari päivää taukoamatta, että " OLE HILJAA!" Samaa huutanut myös toiselle 1 v lapselleni samoista syistä... Ja kun on ollut aamu sellaista itkua ja huutoa alusta asti, olen parina kertana huutanut vain täyttä kurkkua. Joskus olen minäkin karjaissut kovasti parivuotiaallemme, joka pelästynyt ja purskahtanut itkuun :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meni uhmikseen totaalisesti hermot ja iskin kädet tiskipöytään ja karjaisin, että voi saatanan saatana.

Muutamaa viikkoa myöhemmin poika kommentoi kaupassa yhteen harmitteluuni pää kallellaan myötätuntoisena, että " voi saatanan saatana" .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat